vraag na 2x miskraam

hallo allemaal,

Ik lees al een poosje mee met jullie en heb nu een vraagje.
Ik heb in aug 2004 een mk gehad,daarna duurde lang voor cyclus weer op regel was.
in nov 2005 weer een mk gehad.
Heb allerlei onderzoeken nu gehad incl chromosomenonderzoek en alles   is goed.
ik heb mijn eisprong meestal rond dag 20/21 en word dan rond dag 30 ongesteld
(verschilt nog wel eens)
De gyn wil mij verder geen medicatie voorschrijven omdat het 2x is gelukt,maar mijn gevoel zegt dat mijn eisprong te laat is. Zou dat kunnen????
Ik mag in juli 06 weer komen ipv nov (ze gaan eigenlijk uit van een jaar).
Mijn vraag:wat zouden jullie doen,wachten tot juli of toch nog aandringen op medicatie.
mijn geduld raakt een beetje op,maar ja dat kennen julllie ms wel.
Natuurlijk hoop ik dat we allemaal gauw zwanger zijn en mogen blijven.
groetjes ger29

Hoi,

Wil toch even zeggen dat het fijn is dat de onderzoeken in zoverre goed zijn! Ik ga nu ook mijn 2e miskraam krijgen, gisteren bij de verloskundige geweest en het is weer niet goed. We gaan waarschijnlijk ook dat chromosomenonderzoek laten doen voor de zekerheid.
Wat betreft jouw vraag. Op de site van babybrabbel staan ook homeopatische medcijnen ook om je eisprong op te wekken, voor een regelmatige cyclus. Monnikspeper ofzo. Misschien kun je daar es kijken of anders bij een natuurwinkel ofzo.

Groetjes Ineke

Hoi,

Wil toch even zeggen dat het fijn is dat de onderzoeken in zoverre goed zijn! Ik ga nu ook mijn 2e miskraam krijgen, gisteren bij de verloskundige geweest en het is weer niet goed. We gaan waarschijnlijk ook dat chromosomenonderzoek laten doen voor de zekerheid.
Wat betreft jouw vraag. Op de site van babybrabbel staan ook homeopatische medcijnen ook om je eisprong op te wekken, voor een regelmatige cyclus. Monnikspeper ofzo. Misschien kun je daar es kijken of anders bij een natuurwinkel ofzo.

Groetjes Ineke

Hoi,

Ik heb van de week mijn 4e mk gekregen. De 2e op een rij.
Ik was in het ziekenhuis voor een echo en heb meteen gevraagd voor verder onderzoek.
Maar het zal bij ons nauwelijks wat opleveren. Het gaat elke keer fout in week 6. Bij het hartje.
Het blijkt telkens "domme pech". Ik ga binnenkort weer met goede moed voor ons derde kindje. Heb besloten niet te laten onderzoeken. Nog meer spanning en hoop. Ik laat de natuur zijn werk gaan.
Iedereen zijn keuze. Je moet doen wat jij wilt en als dat medicatie, zou ik er   naar vragen. Ga op je gevoel af.

Groetjes, Monique

hoi,
ik heb ook twee keer een miskraam gehad voordat ik zwanger was van  mijn dochtertje(zij is nu inmiddels 4 jaar)
er is mij nooit geen onderzoek aangeboden,volgens de ha was het inderdaad pech en kon ik beter de natuur zoveel mogelijk zijn werk laten doen
Volgens mij heeft een eitje ongeveer 5 dagen nodig om intenestellen,  dus als je dan ongeveer 10 dagen na je eisprong ongi wordt heeft het eitje genoeg tijd om intenestellen
lijkt mij niet dat je eisprong dan te laat is en het daar aan ligt
maar goed wel iets om na te vragen
succes en ik op dat je snel zwanger wordt en het goed gaat
groetjes jook

hoi,

dank jullie voor de antwoorden.
Ik heb ervoor gekozen om de natuur z'n gang te laten gaan.
Ik hoop alleen dat er steeds niet zo'n lange tijd tussen zit,maar ja geduld
is een schone zaak.
groetjes ger29

Hoi Ger,

Ik heb net als jou twee miskramen gehad. Ik zou pas onderzoeken krijgen na de derde mk.
Gelukkig is het daar niet van gekomen. Ik ben nu 32w en 4d zwanger.
Maar door middel van ovulatietesten was ik er ook achter gekomen dat ik mijn eisprong op dag 19 had. En mijn cyclus duurde ook tussen de 28 en 34 dagen.
Dus alles is nog mogelijk.
Hopelijk geeft mijn berichtje je hoop.

Liefs Nance

Ik heb ondertussen 3 miskramen gehad (met 13, 8 en 18 weken) en tussen de eerste en tweede miskraam twee gezonde meiden gekregen). Ondertussen ben ik bijna 33 weken zwanger. Ons kindje waarvan ik vorig jaar met bijna  18 weken ben bevallen is onderzocht. Maar er kwam helemaal niets uit.

het is met miskramen echt vaak domme pech. Hoe hard dat ook klinkt.
De grootste angst bij miskramen is, lukt het me ooit om (nog) een gezond kind op de wereld te zetten. Allerlei onderzoeken zullen daar niets aan veranderen.

Het enige wat je kan hebben is vertrouwen in de toekomst.

Sterkte.

Miep

Terug
Bovenaan