Vraag over 3-standen speen van Avent

Hoi Meiden,

Ben ik nou zo dom of zat er een verkeerde speen in de verpakking???
Ik heb van de week een driestanden speen gekocht van avent, omdat ik wil beginnen met   een papfles! Nou zit ik vanavond te kijken hoe dat ding werkt, maar ik snap er niks van?!!!

Je schijnt aan de zijkant van de speen te kunnen zien, in welke stand je hem houd, maar ik zie niets

Kan iemand mij helpen??
(m'n vriend heeft ook al gekeken, maar ziet ook geen streepjes, bobbeltjes oid.)
ben dus in iedergeval niet de enige, maar voel me wel een beetje een muts

Veel liefs en alvast een zonnige dag gewenst voor morgen!!

Groetjes Janine (mv Inez 01-02-07)

Op de gewone spenen van Avent staat een nummer, bv 1,2, of 3.
Op de driestandenspeen staan (hier wel tenminste) streepjes. Die streepjes staan in de lengte, je moet dan de streepjes naar het neusje laten 'wijzen'. Dus voor stand 2 laat je de 2 streepjes omhoog wijzen.
succes met zoeken!
groetjes van Ruth

Bedankt voor jullie reactie, maar volgens mij zit er echt een verkeerde speen in de verpakking.

Op de verpakking staat dat het om een driestanden speen gaat, maar op de speen zelf staat een drie en geen streepjes! Van de week maar even naar de winkel om te kijken!!
Balen!! want ik wil vanavond graag pap in haar fles doen! Dat moeten we dus maar uitstellen!

Groetjes Janine

Naar de neus?????
Dan zit hier ook een muts! Ik laat de standen die ik kies altijd naar de kin wijzen... Hoe kom ik daar nou bij? Toch eens kijken op welke stand ik Loek steeds aan het voeden ben!!!!

Trees die ik ben...

ik heb ze ook,en inderdaad,ik merk ook weinig verschil tussen 1 en 3.
de hele ouderwetse 1-2-3spenen zijn genummerd met 1 2 en 3.het nieuwe type heeft streepjes.
zit er wel een spleet ipv gaatjes in de speen?dan is het misschien gewoon een fabrieksfoutje?als dat zo is kun je er wel gewoon pap mee geven,met de spleet verticaal is stand 3 en moet er theoretisch gezien het meeste uitkomen.wel irritant,zo'n stomme fout.en dat in t weekend.ik had op internet een wipstoel besteld.2 weken wachten en wat krijg ik thuisbezorgd???een fietsstoel!!!met verkeerde sticker.domme vogels zeg
nou heb ik nog niks,terwijl ik er de dag voor ik het verkeerde thuis kreeg nog 1 bij t kruidvat zag staan voor vrij weinig

Terug
Bovenaan