Vraag over 3-standen speen van Avent

er zitten inderdaad drie gaatjes in de speen en geen spleet, maar kun je hier wel pap mee geven zeg je? Gaat hij dan niet verstopt zitten?   Trouwens nog een vraag, ik geef Inez 180 cc water met 6 schepjes friso extra en 2 schepjes jbpm. Ik neem aan dat ik de jbpm dan toch wel weg kan laten? En de pap is toch extra in de fles of moet ik dan ook minder voeding geven?

Groetjes Janine

hoi janine
nee,met gaatjes lukt pap geven niet,daar kan de pap niet door.als ik boas pap geef doe ik er ook nog een schepje jbpm bij anders spuugt hij toch nog.de pap moet je gewoon extra toevoegen aan de volledige fles,het kan alleen zijn dat ze de fles dan niet helemaal leegdrinkt,het vult flink namelijk.maar geef jij je kindje de voeding met jbpm met een gewone speen?hier lukte dat niet,daar heb ik de 1-2-3 speen voor.nou moet ik er bij boas wel 4 scheppen op een fles van 180-6 doen anders spuugt hij nog.als hij pap krijgt doe ik 3 nutrix en 1flinke schep jbpm.maar als bij jou gewoon jbpm wel met een 2 of 3 speen lukt,lukt de nutrix misschien ook wel.qua structuur is dat weinig dikker als jbpm.je kan t proberen?

hoi,

ik heb vandaag ook de 3-standen speen gehaald. normaal drinkt arjun met speen 2 en dat gaat goed, maar met pap ging dat dus niet.
op de speen kun je duidelijk de strepen zien.

groetjes.

Hoi Kari,

Ja, ik geef Inez maar 2 schepjes jbpm op een fles van 180 cc, dat gaat met speen 3 best goed. Ik heb gisteravond toch maar geprobeerd om nutrix bij de fles te doen en met 2 eetlepels erdoor, krijgt ze het wel door de gaatjes heen. (het is wel hard werken!!!) Ik ga toch nog maar een 3 standen speen kopen want ik kan er nu geen jbpm doorheen doen en ze spuugt inderdaad iets meer als normaal.  

Geef jij nog 5 flessen van 180 cc? Jou kindje is toch ook zo hongerig? Ik wil Inez eingelijk al wat meer gaan geven maar op het CB zijn ze daar volgens mij niet zo blij mee!
Ik denk dat ik maar ga proberen of ze naar 4 flessen van 210 kan, ipv 5x 180cc  (altijd weer spannend om dit soort dingen uit te proberen).

Toch handig zo'n forum om al je vragen te stellen, het CB wil ik haast al niets meer vragen omdat je er toch geen antwoord van krijgt waar je echt wat aan hebt!

Groetjes Janine

Terug
Bovenaan