Vraag over borstvoeding (ervaringen...)

Hoi meis,

Ik ben ook zwanger van de eerst en vind het geven van bv reuze spannend. Ben naar een bijeenkomst in het ziekenhuis geweest. Was een lange zit (2uur) maar heel veel info gehad. Ben heel blij dat ik daar ben geweest. Wellicht is zoiets ook bij jullie in het ziekenhuis.
Ik ga het proberen en zie wel hoe het gaat. Gaat het niet dan gewoon de fles. Ga er geen drama van maken voor mij of voor de kleine.

Het gaat jou vast ook lukken en zo niet inderdaad het flesje.

Liefs,
Annet

Haa,

Ik heb mijn dochertje tot 5 maanden borstvoeding gegeven! ik moet zeggen ik vond het fijn, heerlijk moment met je kindje, nou ja de eerste 3 weken waren echt niet leuk ik had veel last van tepelkloven maar ben zo blij dat ik er mee door ben gegaan! ik kon echt genieten van die momenten samen, en dat ze nou echt zo hard zuigen nee hoor dat valt wel mee, en je begint met een pasgeboren baby, je tepels worden harder in die tijd dat je kindje bij je drinkt waardoor je ook veel meer kunt hebben!
Ik ga nu zeker weer voor borstvoeding!

Maar je moet er wel echt achterstaan anders lukt het niet, en tegenwoordig heb je ook goede melk!

succes en ik zou zeggen geef het een kans,

Hoi,
Ik had die gevoelens geloof ik niet zo en vind bv juist heel natuurlijk.
Heb veel gehad aan het borstvoedingsforum. Heb mijn dochters respectievelijk 18, 7,5 en 14 maanden gevoed.
Mijn enige vijand is spruw waardoor ik regelmatig veel pijn heb gehad.
Nu tijdens de 4e zwangerschap probeer ik dus zo weinig mogelijk suikers binnen te krijgen.
Groetjes anne

Terug
Bovenaan