Vraag over de quinny buzz! Wie heeft er ervaring mee??

Hoi hoi,

wij buzzen ook haha....ons bevalt ie zeer goed..

Yoëll is 6,5 maand en ligt nog steeds in de kinderwagenbak hoor...haha hij vind het nog heerlijk ondanks dat ie bijna geen ruimte meer overheeft....Yoëll was 2 week geleden 71 cm...en dan heeft ie best nog wat ruimte over niet veel maar hij kan zich nog lekker strekken

De wandelwagen hebben we ook uitgetest maar daar vind ik het nog te koud voor en m`n schattie is ook al zo verkouden dus maar weer lekker in de Dreami...

Nou succes met het beslissen welke je aan gaat schaffen....

Wij hebben ook een Buzz en zijn heel erg tevreden. Ik kan mezelf totaal niet vinden in de negatieve commentaren. Ik heb wel eens gelezen dat men klaagt over het feit dat de bak ietsjes scheef staat (= hoofdeinde ietsjes hoger dan het voeteneinde). Dat is wel zo, maar valt REUZE REUZE mee, echt niet storend én ik denk dat dat gewoon bewust zo gedaan is dat het hoofdje ietsjes hoger ligt (ivm spugen dat veel kindjes doen).
Dat ie kraakt als ie volgeladen is met boodschappen is geen excuus; het is geen boodschappenwagen natuurlijk...
Inderdaad voor 4,5 mnd dat je kindje in de kinderwagenbak past is het wel duur, maar wij willen waarschijnlijk wel graag een tweede, én mijn broer zal later de kinderwagen overnemen als zij aan kindjes beginnen. Plus wij hadden geen wiegje maar gebruikten de kinderwagenbak daarvoor (was maar één max twee weken). Als je houd van wandelen en regelmatig een keertje op stap gaat vind ik de kinderwagenbak wel aan te bevelen; veel comfortabeler voor je kleine dan de maxicosi (voor even kan die wel maar voor een wandeling vind ik dat persoonlijk niet goed). Ik heb er veel plezier van gehad.
Groetjes, Esther.

Hallo mamma's,

Hier is die aanstaande mamma weer. Ik was er na jullie reacties helemaal uit! We gingen voor de Buzz!!
Vandaag ff naar de 9 maanden beurs geweest........ Zie ik die wandelwageninzet...KLEIN!!! Die man in die stand kon er bar weinig over vertellen helaas. Dus weer een vraag aan de deskundigen hier! Hoe lang kan een kindje in die kinderwageninzet zitten???? Moet je er een wagen achteraan kopen? Ik heb het idee dat een kind er met een jaar volledig is uitgegroeid namelijk..... Wat dan?

gr.Ing

Hoi Inge,
Ook ik ken je hele verhaal en ben zo blij voor je dat je je nu met de leuke dingen van het zwanger-zijn kan bezig houden.
Ik wens je echt alle goeds toe.
Maar nu even over de kinderwagen.
Een vriendin van mij heeft de buzz en baalt enorm van die wagen; te kleine bak,slechte wielen en gammel.
Ik zelf heb m niet dus uit de ervaringen van een ander.
Ik heb de Torck bayamo,nou echt,een superkar!
Zodra hij uit de bak gegroeit is,heb je een super buggy,die in allerlei standen kan,ook helemaal in lig-stand.
Het model van de buggy is ook anders dan van de andere merken,en er kan ook een maxi-cosi op.
Moet je maar even googlen op "torck".
De nieuwste versie van Torck is volgens mij lotus,ik heb een ouder type.
Succes met je keuze

Terug
Bovenaan