Vraag over eisprong

Pfff, moet wel erg veel moeite doen nu het forum van slag is... maar ik ben er.

Over die eisprong: ik ga het opzoeken maar denk idd dat je de meeste kans maakt op bevruchting als je klust in de dagen voor de daadwerkelijke eisprong. Want als ik hierboven goed begrepen heb is die bevruchting op het moment van de eisprong.

Ben het nu goed in de gaten aan het houden (ook omdat ik het gewoon interessant vind) wat er gebeurd. Ik heb nl halverwege mijn cyclus een paar dagen ovulatiepijn en ben nu ook met ovulatietests aan het checken wat ik wanneer voel.
Omdat ik me dus ook afvroeg of dat gevoel de eisprong zelf is of juist de naderende eisprong is of zelfs daarna... je weet het maar nooit.

Zonder reclame te willen maken wil i kjullie attenderen op http://www.clearblue.info/nl/
hier is veel info vinden over je cyclus.

Volgens mijn cyclus (en de bijsluiter van de test) moest ik eergisteren beginnen met testen.
Gedaan en nog geen naderende eisprong wat ook klopt met mijn gevoel want ik had (in tegenstelling tot eerdere maanden) nog geen ovulatiepijn!
Vandaag nog geen streepje maar zijn de pijntjes wel begonnen...
Ben benieuwd wat de test morgen zegt

Als iemand het interessant vind om het vervolg te weten dan begin ik een nieuw topic.

Liefs

Terug
Bovenaan