Vraag over hoeveel luiers voorraad

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal, </p><p>Wij zijn zwanger van ons 1ste kindje 23 weken en zijn in november 2019 uitgerekend nou vroegen we ons af hoeveel luiers van welke maat handig is om op voorraad te hebben we hebben nu luiers maat  1 en 2 op voorraad al maar vroegen ons af omdat, we met flinke korting nog meer luiers kunnen kopen ook maat 3 of dit al handig is of juist niet. We horen graag jullie mening alvast heel erg bedankt xx</p>

Als je ruimte over hebt in huis kun je maat 3 ook inslaan, maar echt nodig is het nog niet. Ik weet niet hoeveel pakken maat 1 en 2 je hebt, maar daar zou ik niet té veel van kopen. Wij kregen van kraamvisite ook nog best veelluiers (luiertaarten etc), en dat zijn dan ook altijd de kleine maatjes. De eerste maten groeien ze gewoon best wel snel uit, dus wij hadden uiteindelijk te veel!

Ik zou ook even een pak maat 0 halen. Mijn dochter was 3250 gram bij de geboorte en maat 1 was echt veel te groot, slobberde om de beentjes. We hebben uiteindelijk 4 pakken maat 0 (40 luiers per pak) gebruikt in de eerste 3,5 week. Vanaf toen zat ze in maat 1 en daar past ze nu (5,5 week) nog ruim in. Wij gebruiken gemiddeld zo’n 7 tot 8 luiers per dag denk ik. Als je genoeg hebt voor de eerste twee weken dan zit je goed denk ik. Je hebt ze zo bij gehaald en luiers zijn altijd wel ergens in de aanbieding.

Oh ja, ik kreeg ook drie luiertaarten, allemaal maat 2. Ik hoop dat ze daar dus ook een tijdje in past, want had zelf vooraf ook al twee pakken gekocht...

Ik zou nog even wachten met kopen. Straks heb je enorm veel ervan ingekocht en dan blijkt de kleine er luier uitslag van te krijgen ;) Of sluit de luier niet goed aan. Er zit namelijk best veel verschil tussen bepaalde merken. 
Ik was vorig jaar in december uitgerekend en heb van tevoren geen luiers ingeslagen. Onze dochter is te vroeg geboren en maatje 0 van pampers bleek het beste te passen. Hier dus 1 pak van gekocht en toen deze op was overgestapt op Kruidvat luiers, omdat die toen weer wat beter pasten bij mijn dochter toen. Ik heb toen ook heel lang Kruidvat luiers gebruikt. 
Inderdaad ook een aantal luiertaarten gekregen en ook van verschillende merken luiers waardoor ik goed kon testen welke luiers ik prettig vond. Wij hebben ook veel te veel luiers gekregen die we uiteindelijk overhadden. 
Je kan ook de site Luierinfo in de gaten houden , hier staan alle aanbiedingen van luiers en billendoekjes op. 

Ik zou ook even wachten. Je weet niet of je de luiers fijn gaat vinden. En het is altijd wel ergens in de aanbieding. Je kan iig vooruit en je hebt zo bijgehaald. Wij hebben uiteindelijk heel lang met maat 1 gedaan. Toen hebben we maat 2 heel ruim ingeslagen in de aanbieding omdat ik dacht daar ook zolang mee te doen. Nou niet dus haha. Maar volgens mij als je de bon bewaart kun je dichte pakken nog terug brengen. 
Ik had zelf nog 3 dichte pakken pampers 2 over, die heb ik op marktplaats gezet en binnen een dag waren ze opgehaald. Voor hetzelfde bedrag wat ik in de winkel heb betaald. 

Ik heb luiers van veel verschillende merken en ook al verschillende maten gekocht van te voren. Veel ook gekregen met speciale acties enz. 
Zo kun je ook verschillende merken uitproberen. Mijn dochtertje zit bij 5 weken nog steeds in maatje 1.
Maar ik moet zeggen dat maat 1 van pampers groter uitvalt dan andere merken. En het merk pampers vind ik ook de minst fijne luiers trouwens.. maar dat moet iedereen zelf bepalen natuurlijk..

Ik zou ook nog even wachten... Ik zie veel reacties dat ze lang maat 1 aanhadden. Wij gebruiken Kruidvat luiers en hebben nooit Maar 0 gebruikt, had ik ook niet in huis. Maat 1 hebben we volgens mij tot ongeveer 3 weken gebruikt en zitten nu vanaf week 3 tm 7 in maat 2, maar ik maak dit pak 2 op en dan volgende week naar maat 3. Overigens ook 2 luiertaarten gehad.

Terug
Bovenaan