Vraag over hoeveel luiers voorraad

Ik zou ook nog even wachten... Ik zie veel reacties dat ze lang maat 1 aanhadden. Wij gebruiken Kruidvat luiers en hebben nooit Maar 0 gebruikt, had ik ook niet in huis. Maat 1 hebben we volgens mij tot ongeveer 3 weken gebruikt en zitten nu vanaf week 3 tm 7 in maat 2, maar ik maak dit pak 2 op en dan volgende week naar maat 3. Overigens ook 2 luiertaarten gehad.

Ik had een maandbox maat 1 en maat 2. Daarna eea uitgeprobeerd. Maat 0 zou ik niet vooraf kopen, de kindjes die op tijd komen passen meestal maat 1. Iets op voorraad gaf me een rustig gevoel. Maat 2 had ik uiteindelijk teveel van ingeslagen en heb ik in luiertaarten verwerkt.

Zeker nog even wachten! 
Mijn dochter woog bij geboorte 4400 gram terwijl ze dachten dat ze te klein zou zijn... en ze zat gelijk in maat 2 van luiers!
Elk kindje is zo anders. Ik ben nu 38 weken zwanger van mijn tweede kindje en ik heb 1 pak luiers van maat 1 gekocht en 1 pak van maat 2. Als de baby eenmaal geboren is, heb ik snel genoeg wat bijgekocht.
Uiteindelijk gaan alle kindjes naar maat 2 + 3, maar of je maat 0 + 1 nodig hebt, hangt dus echt af van het geboortegewicht van je kindje!!.

Kruidvat luiers mag je zonder bon omruilen voor een pak in een andere maat. Ideaal! En ik vind het superfijne luiers voor een mooie prijs.

Grotere luiers vangen ook meer urine op.. als je kindje langer aan 1 stuk gaat slapen, is een grotere maat ook handig. 1 pak maat 1 in huis is prima. Luiers kopen erna is zo gedaan, er zijn altijd wel acties. 

Overigens zal je man na de bevalling regelmatig naar de drogist moeten voor allerlei spulletjes voor jou.. ;) pak luiers kopen kan hij dan ook wel meteen meenemen in de juiste maat

Terug
Bovenaan