Vraag over ovulatietest

[quote quote=10292191]Ik had precies hetzelfde; een dag niks, toen twee dagen wel en daarna weer helemaal niks. Ook ongeveer dag 10 t/m 13. [/quote]

Zo dat is toevallig!
Ik ben op de dagen van de positieve test gaan vrijen en jij? 

Ja, heel toevallig! Wij de dag van de laatste positieve test en de dag erna. Ben benieuwd wat er van terecht is gekomen, haha.
Mijn cyclussen wisselen wel een beetje, maar NOD zou dan tussen de 22 en 26 februari liggen.. Bij jou?

[quote quote=10292244]Ja, heel toevallig! Wij de dag van de laatste positieve test en de dag erna. Ben benieuwd wat er van terecht is gekomen, haha. Mijn cyclussen wisselen wel een beetje, maar NOD zou dan tussen de 22 en 26 februari liggen.. Bij jou?[/quote]

Vanaf 26-28 februari Wrs.

Spannend hoor! Maar als je 2 dagen positief test en daarna dus een vaag streepje hebt ben je dan tijdens die dag met vage streep ook vruchtbaar ?

Mij is verteld dat vanaf de eerste positieve test je LH-piek begint en de eisprong pas 24-48 uur daarna is; dus dan zou je op die dag zonder streepje ook nog vruchtbaar kunnen zijn.
Maar wellicht dat iemand die er meer verstand van heeft dit kan ontkennen of bevestigen?

Terug
Bovenaan