Vraag over Ovulatietesten

Francis jou nod is toch ook maandag.
voel jij al dingen waarvan je denkt dat je zwanger zou kunnen zijn of dat de rode duivels er zitten te komen.
ik moet eerlijk bekennen dat mijn tepels gevoelig zijn niet veel kan eten omdat snel vol zit.beetje moe maar ben ook druk
maar verder niks.
Ben bang dat het weer een negatieve test is.
Ik word er moe van.

succes.

yvon

Hallo allemaal,

Maaike; mijn NOD is 24 februari. Die dag ga ik met mijn zus naar een musical. Toen ik ontdekte dat ik zwanger was van mijn zoontje ging ik ook met een andere zus naar een musical. Het zou te toevallig zijn hahahaha.
Wanneer is jou NOD (of heb je dat al geschreven)

Yvon; ik hoop dat jouw symptomen een teken zijn van zwangerschap.
Wanneer is jouw NOD, ik wens jou veel succes met zwanger worden.

Trouwens gisteravond geen tweede streep meer op de ovulatietest.
Dus ik heb waarschijnlijk zaterdagavond die piek wel gehad. Toen hebben we ook goed geklust en verder eigenlijk niet???? Misschien is het voldoende.
Zondagmiddag had ik buiksteken dus wie weet was dat mijn eisprong.

IK wil zoooooooooo graag

Hoe zit het nu met jullie strepen op de ovulatietesten?

Groetjes Marieke

PS ik wil nog wel even zeggen dat ik de service van sensitest erg goed vind.
Ik was eerst erg sceptisch omdat ik ze zo goedkoop vind.....

hoi marieke,

mijn nod is maandag as.
heb nu wel steekjes bij mij vulva of hoe zeg je dat.
ja wij willen het zo graag.elke keer is het een terleurstelling maar ja.
 succes iedereen.

yvon

Hallo meiden,

Nou sinds gisteren eindelijk een iets donker streepje op de ovulatietest. Maar nog niets zo donker als het controle streepje. Ik krijg nu ook pijnlijke tepels en vreselijk veel pijn in de onderbuik. Ik denk dat mij ei er aan komt!!  

Hoe zit ht met jullie? Er hadden er een aantal NOD deze week .

Groetjes maaike

hallo allemaal..
 ook ik ben deze maand begonnen met de sensitesten.. erg makkelijk anders blijf je maar klussen en dat wordt er ook niet echt gezelliger op... nou vind mijn man dit niet erg hooor...
 maar ik had ook eerst een dunne streep en 3 dagen later een dikke streep zoals op de verpakking.,..dusklussen maar en ook de dagen erna.. ja en nu afwachten maar ...
het zijn goede duidelijke tesen.

ik ben zelf 5 maanden bezig.. ik was de1e keer gelijk zwanger, maar kreeg een miskraam na 6,5 week...met de kerst!! leuke kerst....not!..
ja en nu is het maar afwachten en wachten en wachten...

ik wens iedereen veel succes !!! ik duim voor iedereen...

NOD=   de gehoopte Niet OngesteldheidsDag.
ook ik ben met ovu-testen bezig. eerst een dun streepje, topen 3 dagen niets, toen een dunne streep, daarna 1 dag een hele dikke. dus kan blijkbaar wisselen dat LH

Groetjes Haily

Hoi hoi,

Nou ik heb 2 keer op een dag getest. Heb 2 dagen een iets donker streepje gehad. Maar nooit zo donker als op de verpakking. Nu had ik 2 dagen veel pijn in de buik en ook toen waren die 2 dikkere streepjes. Dus ik denk dat toen mij ei was. het gemiddeld aantal dagen van mijn cyclus is 28, dus dat betekend zaterdag mijn NOD. maar mijn ei was 4 dagen te laat. Dus ik hou maar even 4 maart aan.

Dus we wachten maar weer af!!

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan