Vraag over Quinny Freestyle

Hoi

Daar ben ik weer.
Ik heb dus niet precies dezelfde.Ik heb namelijk de freestyle XL.
Ik heb wat foto's gemaakt om te laten zien hoe hij bij mij inklapt.
Maar het klappen zelf gaat bij mij heel makkelijk.
Om de tweede foto te maken heb ik er wat tussen moeten zetten anders klapte hij vanzelf in.
Maar volgens mij is hij redelijk gelijk.
Hopelijk heb je (of jullie) er wat aan!

Groetjes Jessica

Eeejjj, das wel idaall zeg, die kinderwagen van jou!!!

Silvia, wij halen hem dus iedere x uit elkaar als we hem gebruiken.
Volgens mij zit er nix anders op.
Drm gaan we mss naar alleen een buggy kijken.
Vind het wel zonde hoor, want voorderest ben ik er hartstikke tevreden over!!

Groetjes Debby.

Verschilt die van jullie dan zoveel met die van mij?

Ik heb in 1999 ook een Quinny 4-wiel gekocht en al met al scheelde die niet zoveel met die ik nu heb.

Groetjes Jessica

Hallo,

Zat net nog eens goed naar de foto's te kijken. Maar ik heb de voetsteun vast zitten op het onderstel zelf. En ik kan de zitting niet in ligstand zetten. Hij kan alleen rechtop en schuin naar achter, verder niet.
Wel vervelend hoor, misschien dat we er toch maar een goeie buggy naast gaan halen op den duur.

Groetjes sylvia

Hey meiden!

Ik ben van het zomer 2006 forum, en ik kom soms eens even buurten bij andere forums, hahah! Maarre, ik heb ook een Quinny Freestyle, overgekocht, en is denk ik nu 4 jaar oud. Ik had altijd wel het vermoeden dat hij ingeklapt kon worden maar had geen idee hoe... Erg handig die foto's erbij, ahahhah! Ben nu zwanger van de tweede, dus over een week of 5 mag de bak er weer op gezet worden. En aangezien we nog wel eens weg willen met baby en dreumes is het fijn te weten hoe die in elkaar kan....
Voor Thomas hebben wij heel snel een Quinny zapp erbij gekocht, daar zat hij eigenlijk al na 12 weken prinsheerlijk in! ( Oké, woog bij zijn geboorte dan ook 4510 )
Misschien een idee voor jullie? Het is niet de goedkoopste buggy die er is, maar we hebben er zoveel plezier van dat ik vanmorgen de tweede heb gekocht voor de nieuwe beeb!

Groetjes Marieke

hoi,

even een vraagje hoor, een quinny zapp is toch die buggy met alleen een zitstand? Hoe doe je dat dan met een baby van 12 weken? die kan toch nog niet zitten? vroeg me dat even af. Of ik heb de verkeerde buggy voor ogen dat kan natuurlijk ook.

groetjes chimene

Nog bedankt voor de tips!!! Ik heb het voor elkaar gekregen haha. Ik had hem idd misschien niet vergenoeg naar achter gedaan (op ligstand).
Weer iemand blij

Groetjes sylvia

Hoi Sylvia

Fijn dat het toch nog gelukt is.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan