Vraag voor iedereen

Hallo!

Ik heb drie weken geleden een miskraam gehad (6wk). NA een week had ik weer een negatieve test. Vorig weekend kreeg ik weer meer cervixslijm. En een ontzettende zin in seks. Ik concludeerde dat mijn eisprong weer komende was. Nou ja, ondanks het advies van de gyneacoloog om een maand rust te houden toch heerlijk geklust (alleen wist manlief niet dat mijn ei stond te springen, dus wel 'spontaan'). Nu heb ik sinds gisteravond een enorm trekkend gevoel in mijn borsten. En mijn tepels....die branden er zowat af. Ik heb dit voor een menstruatie nooit zo erg gehad en zelfs niet in de twee weken dat ik mijzelf zwanger wist. Komt dit nog door de hormonen van mijn zwangerschap? Kan dat ineens erger worden na een miskraam? Hebben meer mensen hier last van? Mijn onderbuik voelt ook niet helemaal happy, beetje trekkend gevpel. Voordat wij definitief vaststelden dat we zwanger waren heb ik duidelijk een innesteling gevoeld. Dit voelde nl. net als de HSG die ik daarvoor gehad had. Ik herkende ineens het krampende gevoel in mijn baarmoeder. Die specifieke krampen heb ik nu niet in mijn onderbuik. Misschien dat het nog komt dit weekend, maar dat moeten we nog zien. Maar mijn borsten, oei daar word ik gek van.

Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring? En is dit dan wat ze zeggen over dat je lichaam nog zo lang aan het herstellen is? Ik voel mij al een stuk beter en ik zag vorig weekend een duidelijke toename van het cervixslijm. Hebben meer mensen al zo snel weer een eisprong na hun miskraam? Ik heb overigens een spontane miskraam gehad en hoefte niet gecurreteerd te worden.

Nou, ik ben benieuwd naar de reacties!!

Liefs

Ja hoor je kan een eisprong hebben zo kort na een miskraam, Ook kan je lichaam al voldoende hersteld zijn om weer een zwangerschap aan te kunnen. Het is zelfs zo dat je vruchtbaarder bent na een miskraam. En zeker in jouw geval hoop ik dat van harte. Je was toch al een behoorlijk tijdje bezig, Maar mocht het niet zo zijn heb je in ieder geval weer een prettige ervaring met klussen.

Ik duim voor je meid.

Liefs Supertje

Hey,

Ja hoor het kan allemaal prima. En misschien ben je inderdaad al wel weer zwanger. Elke zwangerschap is anders en ik hoop echt voor je dat je binnenkort weer positief test!
Ik voel zelf nooit de innesteling, dus pin je daar niet op vast. Die heb je misschien al wel gehad. reken even uit wanneer je 14 dagen na je ei zit, dan kun je weer testen. Spannend hoor!

Maar heel fijn dat je lichaam het alweer zo snel op pakt.

xx

Ja, daar ben ik ook onvoorstelbaar blij mee, dat mijn lichaam het zo snel weer oppakt. Het maakt het voor mijn makkelijker om mijn miskraam te verwerken. Nou ja, het blijft nog even goed spannend dus.

BEdankt voor jullie antwoorden. Ik wacht maar gewoon weer af!

Liefs Louise

Hallo Louise1984,

Ik heb ook pas geleden een miskraam gehad. (eind November)
Toen ik afgelopen maand december weer ongesteld moest worden, leek het wel alsof ik zwanger was.
Ik had ontzettend gevoelige tepels en borsten.
En ik voelde van alles in mijn lichaam.
Uiteindelijk toch weer ongesteld geworden, en waren het gewoon mijn hormonen...
Ik hoop dat het bij jou anders is, en dat je misschien wel zwanger zult zijn!
Spannend hoor!
Laat je het nog even weten?

Liefs,

Hallo Louise1984,

Toen ik afgelopen maand december weer ongesteld moest worden, leek het wel alsof ik zwanger was.
Spannend hoor!

Liefs,

Hallo Louise1984,

Spannend hoor!

Liefs,

Hallo Louise1984,

Spannend hoor!

Liefs,

Terug
Bovenaan