Vraag voor iedereen

Hey Louise,

Ik heb 2x een miskraam gehad. Hoe het na de eerste keer ging weet ik eigenlijk niet meer. Maar na deze keer had ik wel meer klachten tijdens mijn menstruatie. Veel meer krampen enzo. Alleen moest ik daar ook ruim 6 weken op wachten.
De maand erna was ik gelijk weer zwanger, dus het kan heel snel weer raak zijn.

Het is waar dat je de eerste tijd na ee miskraam meer vruchtbaar bent, maar probeer je er niet teveel op vast te pinnen. Ik weet dat dit heel erg moeilijk is, maar ik zeg het uit eigen ervaring.
Na de eerste keer was ik ook alleen maar bezig zo snel mogelijk weer zwanger te zijn en dat werkt echt averechts!
Toen duurde het zelfs bijna een jaar. Na de 2e keer wilde ik er even helemaal niet meer aan denken....en ja hoor! Binnen 2 maanden was het weer raak.
Je lichaam werkt erg raar en hoe je in je velt zit is daarvoor erg belangrijk.

Ik hoop echt dat het deze keer alweer raak is en anders heel snel!!!!

ik heb ook 2 miskramen gehad de 1e in juni en na 1 menstruatie weer zwanger, helaas in oktober weer een miskraam en nu toch al 13,5 week zwanger. tussen mijn miskraam en begin van mijn zwangerschap zit (2 week gratis meegerekend) 1 week. het kan dus heel snel gaan.

Hey Louise,

Exact het zelfde verhaal bij mij! Ook 3 wkn geleden een miskraam en nu de zelfde verschijnselen als die jij beschrijft..
Ik merk dat ik stiekem er vanuit ga dat ik misschien weer in verwachting ben. Maar probeer nuchter te blijven. Ik had me voor genomen om het allemaal tijd te geven en rustig af te wachten. Geen ovulatietesten gebruikt en maar zien weer de menstruatie zal gaan komen / of lievr niet natuurlijk.

Heel veel sterkte met afwachten.. Ik hoop dat we snel duidelijkheid krijgen ne beter nog een positieve test in handen hebben!
Liefs

Exact het zelfde verhaal bij mij! Ook 3 wkn geleden een miskraam en nu de zelfde verschijnselen als die jij beschrijft..
Ik merk dat ik stiekem er vanuit ga dat ik misschien weer in verwachting ben. Maar probeer nuchter te blijven. Ik had me voor genomen om het allemaal tijd te geven en rustig af te wachten. Geen ovulatietesten gebruikt en maar zien weer de menstruatie zal gaan komen / of lievr niet natuurlijk.

Heel veel sterkte met afwachten.. Ik hoop dat we snel duidelijkheid krijgen ne beter nog een positieve test in handen hebben!
Liefs

Liefs

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties; Starbucks ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben! Ik durf er ook niet bij stil te staan dat het weer raak zou kunnen zijn. Laten we ervan uitgaan dat we gewoon ongesteld worden, dan kan het alleen maar meevallen. Ik doe anders over 2 weken een test. Niet eerder, want ik durf eigenlijk niet. Veel te bang voor de zenuwen erna.

Doei

Terug
Bovenaan