vraag..?

Tanja,

Ik snap dat de berekening van de VK je een onzeker gevoel geeft, maar is het echt zo belangrijk te weten of je kindje een week eerder/later geboren gaat worden? Waarschijnlijk zal niemand je een exacte datum kunnen geven (het zijn altijd indicaties). Wees blij dat je zwanger bent en geniet!

Groetjes,
Sabine

hoi..

nee het is absoluut niet belangrijk.
maar ben gewoon nieuwsgierig hoe ze dats oort dingen kunnen vast stellen..
ook voor vrouwen met een onreglematige cycles..
en genieten van em kleine uk doe ik zeker.

gr tanja

Hai Tanja,
Ik begrijp je wel hoor. Je bent gewoon het type quest-lezer......die graag alles wilt weten. Ik zit zelf ook zo in elkaar. Sommige mensen nemen dingen voor lief, ik niet. Ik ben iemand van de waarom en waarom en waarom en hoe kan dat dan?
Ik was ook wel benieuwd naar de vraag waarom de een 17 dagen overtijd bevalt en de ander 2 weken te vroeg. Als het met klaar zijn te maken heeft waarom is dat kindje die 2 weken te vroeg is al klaar met 50cm en 3kg en is die van 17 dagen overtijd (kind van een vriendin van mij) pas klaar met 55 cm en ruim 5kg? tja waarom........
Groetjes Lillian

Nee,volgens mij heeft de bevruchting niks mee te maken wanneer het kindje komt.
Wij weten namelijk precies wanneer ik bevrucht ben, volgens onze berekeningen ( de vk zat er met de echo maar 1 dag naast) is ze uiteinderlijk 9 dagen te laat geboren.

Groetjes, Ris

hoi tanja
ik begrijp jou vraag ook wel.ik ben ook zo'n denker.waarom een kind komt als het komt is niet te verklaren,hoe frustrerend ook.ik ken 1 zoogdier die het simpel en duidelijk houd en dat is het konijn.bevruchten>>>>28 dagen later bevallen.was het bij ons maar zo simpel he.
groetjes kari

Terug
Bovenaan