vraag

Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat ik helemaal geen bijverschijnselen heb. Ik ben nu 5 weken zwanger maar merk er niets van. Het enige bewijs dat ik heb zijn 4 zwangerschapstesten. Moet ik me zorgen maken?

groetjes,

Jose
 
Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat ik helemaal geen bijverschijnselen heb. Ik ben nu 5 weken zwanger maar merk er niets van. Het enige bewijs dat ik heb zijn 4 zwangerschapstesten. Moet ik me zorgen maken?
 
Ik had met 5 weken zwangerschap ook geen klachten. Ik werd wel wat emotioneler (maar dat ben ik normaal ook al wel behoorlijk) en het zeurde wat onderin mijn buik (alsof ik ongesteld moest worden). Ik werd halverwege week 5 wel goed misselijk. Nu ben ik ruim 7 weken en nog steeds goed beroerd, dus eigenlijk moet je er maar van genieten dat je nergens last van hebt ;-)

Je moet je pas zorgen maken als je helderrood bloedverlies hebt.
 
Ik heb ook de eerste weken van mijn zwangerschap bijna geen klachten of kwalen gehad, maar na verloop van weken kwamen die wel.

Ieder lichaam is anders dus zou me er niet druk om maken en gewoon lekker genieten.
Waarschijnlijk komen die klachten nog wel, als je lichaam meer hormonen gaat aanmaken.

Als je ze krijgt, dan heb je die zo tot rond de 16 weken.....

Nogmaals maak je niet te veel zorgen en geniet van je zwangerschap

liefs
Vanessa

 
Ik had ook helemaal geen klachten, pas later dat ik heel moe werd, maar dat begon pas rond week 7 of zo. Tot nog toe is dat ook het enige wat ik aan klachten heb gehad en ben al ruim 23 weken.

 
Idd, no worries! Ik heb ook geen klachten gehad tot week 9, toen begon de ellende! Geloof me, wees nog maar even blij! De moeheid e.d. slaan echt nog wel toe ;)

Ben nu 26 weekjes op weg, en ben nog dagelijks doodop etc..!
 
ik sluit me aan..... was ook t/m 7 weken klachtenvrij en daarna doodziek tot en met de 15 weken..... daarna krabblede ik langzaam weer op en is het goed gegaan t/m week 25.
Nu gaat het nog goed, maar merk dat de vermoeidheid weer toeslaat..... maar dat is het laatste trimester ook weer normaal

groetjes, Sophie, 26 wkn
 
Terug
Bovenaan