vraag

Hi,

Geniet er van! De meeste vrouwen hebben inderdaad wel last van kwaaltjes, in meer of mindere mate, maar er zijn er ook die er geen last van hebben.
Ik zelf was altijd erg moe door een tekort aan ijzer. Maar heb bijv. nooit hoeven overgeven en dat soort standaard dingen.

Geniet van je kwaalvrije zwangerschap zolang het kan, al begrijp ik dat het je onzeker maakt.
Kwaaltjes zijn mogelijk, maar hoeft dus niet!

Gr. Tamara.
 
Hoi,

Niks om je zorgen over te maken, ik ben nu 26 weken en kwaaltjes vrij :) enigste wat ik nu krijg is lichte zurigheid, maar dat is gewoon teken dat t mensje in je groeit en alles lekker omhoog duwt..

dus vooral blij zijn met geen kwaaltjes..

Groetjesss Mariska
 
Bij mij begonnen de kwaaltjes ook pas met 6 weken ongeveer. Maar ook niet heel erg.
Ik was heel moe en misselijk, niet erg overgeven ofzo. Het is echt heel verschillend.
Groetjes Peet
 
Ik zou me geen zorgen maken hoor. Het is wel lastig dat je geen kwaaltjes hebt als "bewijs" dat je echt zwanger bent. ik ben nu ruim 14 weken en ik heb ook weinig kwaaltjes gehad. Ja in het begin erg koud (een week of 3/4) en dagen dat ik verging van de hoofdpijn maar dat stelde relatief weinig voor. Af en toe ben ik misselijk geweest maar dan vooral als ik 's morgens vroeg te veel ging haasten en stressen. Je mag gelukkig zijn dat je geen kwaaltjes hebt en hopelijk voor jou blijft dat de hele zwangerschap zo. Geniet ervan!

Groetjes Patricia
 
Hoi Jose,
geen zorgen maken ik kwam er na ruim drie maanden (1ste kindje) pas achter dat ik zwanger was omdat ik geen kwalen heb gehad tot de bevalling aan toe. En nu bij de tweede ruik is gekruid eten wat sterker maar dat is alles.
 
Niet iedereen krijgt kwaaltjes gelukkig dus maak je geen zorgen. Meestal begin het pas rond een wk of 7. Het zijn echt rare weken als je net weet dat je zwanger bent. Maak je vooral geen zorgen, want dat is helemaal nergens goed voor :)

Groetjes, Marijne 34 wk
 
Nou diverse directe familieleden en kennissen hebben heel de zwangerschap geen klachten gehad, behalve lage rugpijn en af en toe moe. Dus het hoeft helemaal niet!!! Wees blij!!! Er zijn ook mensen die 9 maanden lang boven de toiletpot hangen en geen eten kunnen verdragen.

Liefs Victory
 
Ik zit nu ook in week 7 en heb echt overal last van. Zelfs griepachtige klachten. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet ook niet precies wat me te wachten staat.
Het is fijn te lezen dat er meer mensen zijn met dezelfde klachten.
Vooral veel hoofdpijn deze dagen en die hoofdpijn leidt tot een "vol" gevoel in mijn hoofd.
Ook moe en geen zin om te werken. Misselijk, maar niet overgeven. IK heb ook sinds gister nergens zin in en niks smaakt eten en drinken niet :(
Maar ik voel me wel heeel zwanger :)
 
Terug
Bovenaan