Vraag...

Hoi allen,
Ik ben moeder van 2 kinderen. Maro is 1,5 jaar en Amlia is 4 maanden.
Nu slaapt Amlia van fles tot fles en is amper wakker... Maro was rond deze tijd al veel meer wakker en konden we dus ook al fruithapjes doen...
Amlia slaapt nog zoveel dat dat niet lukt. Zo langzamerhand moet ze toch meer wakker zijn??? Iemand hier ervaring mee?
Groetjes chantal
 
hoi,

nee ik kan niet zeggen dat ik hier ervaring mee heb.
zo'n anderhalf uur na de voeding wordt liz moe en gaat ze naar bed.
na de fles en tot die tijd is ze wakker en speelt ze in de box in de wipper maakt niet uit.
ze is dan klaar wakker.
ik kan je ook geen advies geven.
wie weet iemand anders wel.
snap dat je er meer van wilt weten.

sandra
 
hoi

even een vraagje als ze wakker is is ze dan welgoed allert en heeft ze genoeg plasluieren en komt ze goed aan

als dat zo is zou ik me eigen niet zo druk maken mijn dochter nu 7 sliep ook super veel al vanaf dag 1

mijn andere 2 kinderen waren veel meer wakker

en als je haar probeert wakker te houden hoe reageert ze dan
 
Hier slaapt de tweede (inmiddels) gelukkig ook veel. Ik weet dat mijn oudste ook veel meer wakker was. Ik zou me geen zorgen maken als ze wel groeit en bloeit voor de rest. Wel grappig dat onze beide kindjes even oud zijn. De oudste is bijna 18 maanden.
 
Hoi,
Als ze wakker is, is ze ook super alert en lacht ze alleen maar. Ook plasluiers in overvloed!
Wakker houden vind ik sneu... Als ik moe ben ga ik ook naar bed ;)

Supertje: ze groeit idd ook erg goed, ze is nu al ruim de 7 ki gepasseerd (4 mnd ;) )
Ja volgens mij ken ik jou nog wel van het forum van de maart 2011 mama's, kan dat kloppen? Daar heb ik ook een tijdje op gezeten.
 
Terug
Bovenaan