Hoi hoi,
Het heeft z'n voor en z'n nadelen om er 2 zo snel op elkaar te krijgen...
Tussen mijn oudste en mijn (nu nog) jongste zit 2,5 jaar. Het is erg prettig dat de oudste zich kan redden, al loopt, zelf haar jas aan kan trekken, de trap op klimmen, dat soort dingen.
Ik ben er nu pas achter dat ik weer zwanger ben. Wij zaten allebei op het maart forum. 🙂 Mijn jongste is dus ook ruim 5 maand. Ik zie er wel tegenop dat ik straks met 2 ukkies zit. het komende jaar (ruim) zal ik nog niet zo makkelijk ergens heen kunnen en ik hoop echt met heel mijn hart dat m'n jongste straks met een jaar gaat lopen anders gaat m'n rug eraan!
Aan de andere kant... Je bent wel sneller uit de luiers. Ik vond het wel enigszins een stapje terug. Was net gewend dat ik weer lekker eruit kon, "stoere" dingen kon doen met m'n oudste, en dan ineens zit je weer thuis met een babytje. Het duurt nu voor mij wel ruim een jaar langer voordat ik weer helemaal "de oude" ben, maar dan is waarschijnlijk m'n gezinnetje wel compleet!! en dan ben ik straks "nog maar" 30 als ik samen met de kids weer lekker vanalles kan ondernemen!!