Vraagje aan alle zwangere meiden

Mijn eerste tekenen van zwanger zijn waren ook veel plassen,
zeurderige pijn in de onderbuik en gevoelige borsten.
Ik ben vanaf week 6 tot week 20 ontzettend misselijk geweest,
dat wens ik niemand toe.
Ik hoop dat je zwanger bent, succes!!

xx Syrah (32 wk)

Heerlijk vond ik het toen ik  de eerste weken van mijn zwangerschap  geen last had van kwaaltjes...    Maar helaas had ik me er  ZWAAR  in vergist. Rond week 7 begon de misselijkheid, extreme vermoeidheid, vaker plassen.  De normale kwaaltjes dus. Maar  voor mijn positieve zwangerschapstest kreeg  ik ineens last van  heel veel kleine pukkeltjes op mijn rug  en in mindere mate in mijn gezicht, wat ik anders nooit heb.  

Groetjes, Yasmina  

Hoi  meiden!

bedankt voor jullie reacties!

Ik hoop natuurlijk dat de pijn in mijn buik, dat zeurderige gevoel, een zwangerschapsteken is. Net als de lage pijn in mijn rug.
Maar het lijkt nu verdacht veel op een naderende ongesteldheid...
Op naar de volgende ronde dus...Alhoewel....ik bén nog niet ongesteld...dus er is nog hoop. Mijn NOD is pas 20 februari....

Jullie in elk geval veel geluk met jullie kindjes!!

Liefs, Billie

Hoi Billie,

Het is moeilijk maar het enige wat je kunt doen is wachten.......
Ik had ook pijn  in mijn onderbuik en last van mijn rug maar geen gevoelige borsten.
Heb 2 dagen nadat ik eigenlijk  ongi  had moeten worden een etst gedaan en die was heel vaag maar toch positief, ik  heb toch zeker nog 3 weken last van mijn buik gehad en dacht steeds nu wordt ik toch ongesteld maar ik ben nu ondertussen 20 weken zwanger........

Veel succes met afwachten,

Liefs, Angel    

Hoi Billie,
Ik had ook buikpijn, het leek alsof ik gewoon ongesteld moest worden maar ik bleek zwanger. Verder was ik alleen erg moe. De misselijkheid begint meestal pas vanaf een week of 6. Hopelijk heb je over een paar dagen goed nieuws.
Sterkte met afwachten!
Mar

Terug
Bovenaan