vraagje aan andere moeders

A

Anoniem

Guest
Ik schaam me om dit te vragen maar ik heb een zoon en hij heet jessie maar ik vraag me steeds meer af of het geen meisjesnaam is, Ik hoop dat jullie me van de twijfel af kunnen helpen want ik zit er best mee, want vanevoren is het helemaal niet bij me opgekomen dat het ook een meisjesnaam kon zijn

Hoi hoi,

volgens mij kan de naam goed voor jongens en meisjes. Ik heb de naam in ieder geval gespot onder de jongesnamen bij babybox.nl. Waarom ben je er zo onzeker over geworden? Je vond het toch een leuke jongensnaam, anders had je hem niet uitgekozen? Heb je soms opmerkingen gekregen uit je omgeving? Laat je niet van de wijs brengen, t is gewoon een hartstikke leuke vlotte naam voor een jochie!!

groetjes
Mie

Hoi,

Jessie is toch een hele leuke jongens naam? Ik vind 'm wel stoer eigenlijk.

Groetjes, KT

Ik ken een paar jessie's en het zijn allemaal jongentjes. Ik denk dat voor meisjes het ook wel kan, maar dat ze dan eerder jessica doen.

Volgens mij kan het voor beide wel hoor, maar ik persoonlijk vind Jessie een stoere jongensnaam

Elina

Ik ken 1 jongetje wat zo heet, meisjes met de naam Jessie ken ik niet.

groetjes Sharon

Ik vond Jessie echt een jongensnaam. Tot ik een kind in de klas kreeg met die naam en dat was een meisje. Ik heb er erg aan moeten wennen dat ik Jessie moest gebruiken als meisjesnaam.
er zijn wel meer namen hoor, die zowel voor jongens als meisjes kunnen. Maar nogmaals ik vond Jessie ook altijd een echte jongensnaam.
Patricia

hallo,

ik vind jessie ook echt een stoere jongensnaam, maar ben idd ook erg benieuwd waardoor je bent gaan twijfelen, want dat is helemaal niet nodig!! echt een leuke naam,

groetjes susanne

Ik begrijp je twijfel wel hoor! Ik heb het zelf ook even gehad. Mijn dochtertje heet Anne en die naam wordt ook voor zowel jongens als meisjes gegeven. Vooral mijn moeder vond haat naam eigenlijk maar vreemd, ze vond het echt een naam voor een jongen. Toch is de twijfel bij mij weer weggegaan, omdat ik het zelf gewoon een mooie naam vind.
Er zijn zoveel namen die zowel door een jongen als een meisje 'gedragen' worden. Wat dacht je van Rene, Dominique , Gaby, Emrah  en  Coco. Er zijn er nog vast veel meer.
Bij Jessie zou ik overigens ook eerder aan een jongen denken. Ik vind ook een leuke, stoere naam!

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan