vraagje aan andere moeders

hai hai,

het kan voor beide hoor, we hebben Jessie als 2de naam voor onze dochter.
Als we een zoontje hadden gehad was het als 2de naam jesse geworden.(dat komt ttoen ik zwanger was had mijn zoontje ook een baby in zijn buik en hij noemde zijn baby Jesse.)En we vonden het leuk om het als 2de naam te gebruiken.
Je moet echt niet gaan twijfelen hoor, het is een leuke naam voor je zoontje!!!

groetjes van Deborah, mama van Nathan en Arielle

je lag er toch niet wakker om?? Ik zag dat je berichtje echt midden in de nacht geplaatst is..
Ik vind het echt een jongensnaam! Laat je niet van de wijs brengen. vooral niet omdat jij het zelf een mooie naam vind!

jessie komt gewoon van jesse en dat is een engelse jongensnaam

Het kan voor allebei, en ik vind het een stoere naam! Geen zorgen om maken, want zoals iemand al zei: Je vond het toch een stoere jongensnaam voor de geboorte!!!!Dat is het nog steeds

wat in frankrijk een meisjesnaam is, is in friesland een jongensnaam, wist je dat?
in friesland eindigt een meisjesnaam met 'ke'
dus anne is een jongensnaam en anneke een meisjesnaam.
en marie is in friesland een jongensnaam, maar in frankrijk een meisjesnaam!
ik vind jessie klinken als een jongensnaam, ik zou het eerder kiezen voor een jongen dan voor een meisje.

quote: Summy26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2007 11:23:56'));

hai hai,

het kan voor beide hoor, we hebben Jessie als 2de naam voor onze dochter.
Als we een zoontje hadden gehad was het als 2de naam jesse geworden.(dat komt ttoen ik zwanger was had mijn zoontje ook een baby in zijn buik en hij noemde zijn baby Jesse.)En we vonden het leuk om het als 2de naam te gebruiken.
Je moet echt niet gaan twijfelen hoor, het is een leuke naam voor je zoontje!!!

groetjes van Deborah, mama van Nathan en Arielle

Hmm, Kyna noemde 'de baby in de buik' piwi de poeh (winnie de poeh), maar het is nooit in me opgekomen om deze naam ook daadwerkelijk te gebruiken (gek, he?)

Maar Jessie: voor mij een echte jongensnaam, als je Jesse op z'n Engels uitspreekt, is het toch ook jessie? Maar als meisjesnaam vind ik het ook niet zo gek.
Toen ik zwanger was, heb ik ook gekeken naar unisex-namen, ik vond Brynn wel leuk (mijn vriend natuurlijk weer niet). Achteraf maar goed dat die het niet is geworden, lijkt een beetje op brinta...

Nou aan de reacties te zien hoef je je er geen zorgen over te maken! Ik heb een jongen in de klas die heet Jessie!

Terug
Bovenaan