Vraagje aan de "meisjes-mama's"...

Hoi mama's,

Ik vroeg me af welke zalf/creme ik er het beste "beneden" op kon smeren na het verschonen van de luier. Ik heb zelf al de bekende sudocreme, vaseline  en bephanten, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zacht genoeg is.. Ze heeft nu dus ook wat huidirritatie..

Ik ben dus op zoek naar een goede zachte, beschermende en herstellende creme die ik er met een gerust hart op kan smeren!  Ã“ok als het huidje er wat geirriteerd is!!

Alle tips zijn welkom!!

Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen

hoi esmee
ik smeerde iris in met sudocreme of met bephanten.
hou het wel goed in de gaten meisjes hebben volgens mij eerder kans op schimmel infectie.

hoe was de echo geweest van haar heupjes hopelijk alles goed.

groeten petra mv iris en bijna 37 weken zwanger

Ik ben dan geen 'meisjes' mama maar ik gebruik hele ouderwetse zalf. Namelijk Oridzazalf, dat is een hele zachte zalf. Ik weet alleen niet of het in Breda te koop is. (Bij de etos)
Maar een vriendin van mij, gebruikt gewoon de sudocreme voor haar dochtertje.
Liefs Esther
Ps wat een mooi meisje heb je toch!!!!

@ Petra

Gwen haar heupjes waren helemaal in orde gelukkig!!
Dus super blij met dit nieuws!

@ Esther

..aan de MEISJES mama's,.. whahhahaa..
Wordt je dit keer een meisjes-mama???????????? hihihihi...
Ik zal eens gaan kijken voor die zalf.. en ja,.. Gwen is een heerlijk mopje! Geniet er enorm van!

...ik ben een meisje en een mamma, telt dat ook?

Sudocrème gebruik ik nooit (voor Stijn ;-), wat een taai spul zeg. Na van alles geprobeerd te hebben ben ik blijven steken bij zinkzalf van Zwitsal, overigens het enige Zwitsal product wat ik fijn vind. Het is idd wat zachter. Maar de zinkzalf van de apotheek was het zachtst...

Wat een heerlijk popje zeg, lief snoetje hoor!

Hoe is het met jou en de mannen?

Hoi Esmé,

Hier een fervent aanhanger  van Bephanten, ook voor het meisjesgebeuren daar beneden haha! Het is écht zacht en comfi genoeg (ik denk maar zo: als je het kan smeren op kapotte tepels tijdens de borstvoedingsperiode en dat het daar echt goed werkt, dan is het ook goed voor de billetjes én toebehoren van de kleine dametjes!).

Wat een plaatje is het toch, dat meisje van jullie!

Groetjes
Susan

Oja... nu zie ik de kamer van Nanda's aankomende zoontje: had jij nou niet beloofd dat je foto's zou showen van de kamer van Gwen als ze er zou zijn? Daar ben ik natuurlijk ook benieuwd naar!!

(en helemaal niet nieuwsgierig hahahaha)

Susan

Terug
Bovenaan