Vraagje aan de "meisjes-mama's"...

Hoi Esmé,

ik hou de dames "beneden" goed droog. De liesjes met name. Isa is heel slank dus dat was makkelijk maar Meike heeft heerlijke spekkies dus dat is extra droog houden.

Ik kan je de creme van weleda goed aanraden. Hier hele goede ervaringen mee. Meike heeft behoorlijk uitslag gehad en daar kreeg ze van het zh bepanthen mee. Heeft goed geholpen maar ben wel een weleda-fan geworden sinds de komst van onze eerste prinses.

Sterkte met uitzoeken.
Calendulan van VSM heeft een kalmerende werking op de huid maar weet niet of dat ook voor openplekjes geldt. Geloof dat je er dan om heen moet smeren.
Bactroban heb ik op recept voor Meike omdat haar muggenbeten infecteren maar helpt héél goed bij uitslag.

Liefs Renske

ik heb twee prachtige meisjes! dus ik geloof dat ik ook mee mag lezen en even reageren... hier ook een fervent sudocreme gebruiker, maar wil wel even een kleine toevoeging maken...

Bij meisjes smeer je niet tussen de schaamlippen (om het beestje maar gelijk met de naam te noemen). Als er rotzooi tussen zit, dan kun je dat heel voorzichtig schoonmaken met een watje met een beetje babyolie. Verder alles eromheen goed drooghouden en lekker met sudocreme smeren. Let op, als je nou denkt dat haar onderkant te geïrriteerd is en ze lijkt jeuk te hebben of het gaat helemaal open.... denk dan ook even aan een schimmeltje. Hoeft natuurlijk niet (tandjes kunnen er ook wat van), maar als het wel zo is, dan heeft de ha een perfect zalfje waarmee ze heel snel hersteld.

Geweldig nieuws dat haar heupjes goed zijn.

liefs

Esther, mama van Rêve en Leyla

Uiteraard smeer ik er niets tussen, maar wel een beetje op haar "lipjes". Of mag dit ook niet??

Ze heeft nu enkel een heel klein beetje uitslag, maar ze kwijlt ook enorm. Kan goed zijn dat er een tandje aan zit te komen. Kay had er namelijk met de 4 maanden ook al 2!!

Ik hou het goed in de gaten! Thx!

ja hoor erop doe ik ook altijd.

Hier waren de eerste tandjes er ook met 4 maanden bij beide meiden. Tja je ruikt het vaak ook al aan de poep. Leyla is nu ook weer bezig met tanden of kiezen....bleh!!!!!! wat stinkt die ontlasting zuuuuuur. We zaten dit weekend bij de buren en de buuv rook een rookworst....tja.....euh.... wat kan ik zeggen.... ik heb mijn dame heel snel meegenomen en verschoont hahaha

Whahahahahahahahahaha rookworst!!!! Die is goed!!
Ik moet zeggen dat Gwen haar ontlasting de laatste dagen ook nét even anders/zuurder ruikt dan normaal. Dus waarschijnlijk heb je gelijk,.. Arm mopje,.. ze is net 3 maanden hahaha..

Thx

wees blij, hoe eerder ze doorkomen, hoe minder last heb ik me ooit ns laten vertellen. Het zal geen garantie zijn, maar de uitleg was.... dan is het bot nog niet zo hard en dat leek me best logisch.

Bijna drie maand..... moet je binnenkort ook alweer werken? ga je gelijk weer op straat?

Terug
Bovenaan