vraagje aan de zwangeren (of die al eerder zwanger geweest zijn)

Is wel fijn dat je het dan heel erg zker voelt.
Zo zeker ben ik nog niet, heb het idee dat mijn lichaam me in het ootje neemt.
Al moet ik zeggen dat klotsgevoel en zo heb ik ook.
En smorgens honger gevoel terwijl ik nooit aan ontbijten doe
heb ik er nu smorgens juist trek in en voor mijn vorige ongi vorige maand had ik dat niet! groetjes van smuts

Hallo!

Wat een verschillen he?
Bij min eerste zwangerschap merkte ik niks tot mijn NOD, ik ging toen testen omdat ik geen bruine afscheiding van tevoren had. Toen ik eenmaal zwanger bleek, was ik vanaf week 5 tot week 20 misselijk.
Ik heb afgelopen maandag getest, en ik bleek weer zwanger!! Wat een feest, want maar 1x seks (ja sorry, dit even tussendoor, ben zo verbaasd erover)
Nu was ik 3 dagen overtijd. Weer geen afscheiding, maar dat had ik na de bevalling van mijn eerste sowieso niet meer. Ik had wel last van steken in mijn vagina, en via mijn lies naar mijn linkerbeen (?). Nu veel last van buikpijn, echt het idee dat ik ongesteld ga worden, en enorm last van mijn borsten, alsof ze nu al aan het groeien zijn.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, maar iedereen is anders, en je lichaam haalt ook altijd 'grapjes'met je uit, zoals velen zullen weten.
Succes, ik hoop dat het gauw lukt!!

Groetjes Pep

Hoi meiden,

ben in de 3de ronde voor ons 2de kindje. Bij de eerste was het in ronde 2 raak en binnen een week na mijn eisprong wist ik dat ik zwanger was doordat mijn borsten super gevoelig waren. Nu is mijn NOD 29/11, dus nog een weekje wachten maar ik voel nog niets....
afwachten dus, 't is super spannend!

Terug
Bovenaan