Vraagje aan Eveline24 (mv Esther)

Hey meiden,

Ja, ik geloof wel dat ik bij de 2e beter voorbereid zal zijn... Ik begin eigenlijk nu we weer gewone nachten maken en rustig samen kunnen eten en een normaal gesprek kunnen voeren zonder dat Esther begint te huilen, te merken hoe zwaar die eerste 3 maanden zijn geweest. Dat wist ik en dat was ook helemaal niet erg, maar achteraf voel je dat het toch wel heftig is.
Maar bij een tweede ben ik daar hopelijk op ingesteld en wie weet...valt het dan wel mee!

Groetjes,

Eveline

Hey eveline

Nou, gisteren was het zover hoor ... ik heb de 23.00 voeding eruit gelaten en hem dus   lekker laten slapen. En wat denk je: hij heeft tot 6.15 geslapen, maar toen had hij dan ook enorme honger!
Alleen ik heb slecht geslapen. Kennelijk had ik me er onbewust op ingesteld dat hij midden in de nacht wakker zou worden, dus ik ben zo ongeveer elk uur wakker geweest. Stom he. Hopelijk slaapt hij vannacht weer zo goed en kan ik dan wel goed slapen vannacht!

Hij is trouwens wel enorrum onrustig vandaag. Hij wil niet slapen. Nou ja, hooguit een half uur. Dit gaat nu al bijna 2 weken zo. Ik hoop maar dat het een sprongetje is. Maar vandaag spant de kroon. Hij wil nu ook weer niet in de box, alleen bij mij op schoot is het leuk. En dan gaat hij ook nog eens met geluid lachen, dat dan weer wel.

Nou, ik haal hem nu maar weer uit de box, want hij ligt er per slot van rekening alweer 3 minuten in ... hihi

Groetjes FEmke

Terug
Bovenaan