vraagje aan jullie, ben zwanger van de eerste

A

Anoniem

Guest
Hallo mama’s,

Ik heb even een vraagje: ben zwanger van onze eerste en op zoek naar een goede kinderwagen. Eerst wilde ik helemaal voor de Quinny speedi gaan, maar in de winkel vond ik de wagens van X adventure toch veel mooier eigenlijk, maar daar heb ik een paar negatieve berichten over gehoord.
Dus nu is mijn vraag, hebben jullie ervaring met deze beide wagens, of een andere wagen die heel erg goed is? Ik zou het leuk vinden om wat reacties te krijgen!

Groetjes, Natascha

hoi hoi,allereerst van harte met je/jullie zwangerschap,hoever ben je?
ik kan je zeggen GENIET ERVAN want t is echt zo die 9 maand vliegen om!
maar goed je vraag;wij hebben de speedy en vinden m echt super.ik kende m al mn zus had t oude model,toen brachten ze een nieuw model uit(zwenkwiel hemaal draaiend)en die vonden we nie zo mooi..toch genomen en echt hy stuurt super,makkelijk in de winkels,alleen t mandje onderin is wat klein,maar ja..
succes met uitzoeken,en geniet ze!!!groetjes

hoiii

idd geniet er lekker van iedereen zal het wel zeggen maar tis echt zo
wij hebben de quinny buzz super stoere wagen om te zien en hij klapt zo gaaf uit je geeft er een schop tegen aan en hij staat (daarom hebben wij hem gekocht pff haha)
maar echt heeeeel soepel rijdt hij niet best breed en in winkels blijf ik vaak hangen maar ja tegenwoordig zijn volgens mij alle wagen wel heel breedt

maar goed hij is heel stoer en buiten op straat rijdt hij super!!

gr marielle

Hallo Natascha,

Ik heb zelf een X-adventure gekocht, terwijl ik ook in eerste instantie een Quinny wilde. Ik ben overstag gegaan omdat de kinderwagenbak van de Quinny zo enorm smal en klein is. Ik hoor vaak moeders klagen dat de baby er al veel te snel niet meer in past.

Ik heb een vierwieler gekocht terwijl ik eerst een driewieler wilde (Inmotion als ik het goed heb). Deze verandering heb ik gemaakt omdat ik in de winkel heb gezien hoe gemakkelijk een driewieler kan omvallen wanneer er druk op de bak komt te staan. En die vierwieler is net zo wendbaar. Ik heb helemaal geen negatieve ervaringen met de X-adventure. Het is een heerlijke wagen! Lotte is intussen 6 maanden en ik heb er nog niks vervelends aan kunnen vinden.

Groetjes, Marisa

hoi,
als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap....
ik heb zelf de bugaboo cameleon hij is echt super, je kan m met  1 hand besturen (handig als t regent met een  paraplu), hij heeft een grote bak, kan veel boodschappen mee nemen onder in, is handig in t bos, in de buggy stand kan je kind je aan kijken (leuk in t begin) en van je af kijken, hij is in hoogte verstelbaar en er zit een goed passende regenhoes bij.
nadeel hij is best duur,

veel suc6 met je keuze
groetjes miranda

Hoi,

Gefeliciteerd, leuk hoor, al die spulletjes uitzoeken!
Wij hebben de Quinny buzz, die heeft dezelfde bak als de speedy, het rijdt heel soepel, wat dat betreft ben ik er wel tevreden over maar de bak is inderdaad erg klein, onze dochter is best flink en heeft er nu nog maar weinig ruimte in terwijl ze pas 4 mnd is!

Succes met uitzoeken!
Groetjes Carin.

Hoi Natascha,
gefeliciteerd met je zwangerschap.

Wij hebben ook een Quiny Speedy en ben er superblij mee, hij is makkelijk wendbaar en rijdt echt lekker. De kinderwagenbak is idd wat aan de kleine kant, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die toch bijna niet gebruik, mijn kleintje gaat vaak mee in de maxi-cosi, alleen als ik weet dat we echt lang wegblijven dan neem ik die bak mee.
Ik moet wel zeggen dat hij veel ruimte inneemt in de kofferbak van de auto, nu hebben wij gelukkig 2 grote auto's dus dat is geen probleem maar bij als hij in de auto van mn moeder gaat (Renault Megane) dan moet ik eerst de wielen eraf halen, maar dat gaat gelukkig ook heel makkelijk.

Nou succes met uitzoeken,
groetjes van Sonja

hoi
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.wij hebben hier de x adventure en die bevalt prima,gaat makkelijk in en uit elkaar,rijd goed.ik heb wel die met 4 wielen,vond ik mooier dan die met 3 wielen.alleen het boodschappenmandje vind ik wat klein(neem altijd veels te veel mee uit de winkel haha)het onderstel past goed in mijn auto(peugeot),nou moet ik zeggen dat die ook een diepe kofferbak heeft.veel succes met je keuze.
gr petra
ps.wandelwagengedeelte heb ik nog niet geprobeerd.

Terug
Bovenaan