vraagje aan jullie, ben zwanger van de eerste

hoi
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.wij hebben hier de x adventure en die bevalt prima,gaat makkelijk in en uit elkaar,rijd goed.ik heb wel die met 4 wielen,vond ik mooier dan die met 3 wielen.alleen het boodschappenmandje vind ik wat klein(neem altijd veels te veel mee uit de winkel haha)het onderstel past goed in mijn auto(peugeot),nou moet ik zeggen dat die ook een diepe kofferbak heeft.veel succes met je keuze.
gr petra
ps.wandelwagengedeelte heb ik nog niet geprobeerd.

hier een speedy fan!

hij rijd echt super...vind iedereen in mijn omgeving ook(opa,oma,tante's enz.)
ik kan in de stad makkelijk een deur openhouden en de kinderwagen erin rijden.
bak inderdaad wel aan de kleine kant...mijn dochtertje was een ukkie en past er sinds ze 5,5 maand is niet meer in.....maar ja...dan willen ze toch vaak niet meer liggen...dusmaar in de maxicosi.
Dat is ook een voordeel dat je de maxicosi gewoon op het onderstel kan klikken. omdat maxicosi en quinny van dezelfde leverancier zijn.
En bij de xadventure kan dit alleen als je er speciale adapters opdoet....maar dan heb je dus aparte adapters voor de bak en de maxi

succes bij je keus!

groet marjolein

hoi,

ik heb echt superslechte ervaring met x-adventure.
onze eerste wagen was al na een maand stuk, het achterwiel was er spontaan afgelopen en was niet te repareren.
terug naar de winkel, we kregen meteen een nieuwe geen probleem.
na   5 minuten gewandeld te hebben met wagen nummer 2, je raadt het al....... wiel eraf.
toen hebben we besloten om een quinny speedi te nemen. we moesten flink bijbetalen, maar tot nu toe is ie elke cent nog waard geweest.
GEWELDIGE wagen!!!
succes met je keuze en geniet lekker van je zwangerschap.

groetjes Ilonka

Hoi meiden,

Heel erg bedankt voor jullie reacties allemaal! De meningen zijn een klein beetje verdeeld, maar ben al wel wat wijzer geworden :). Ik neig meer naar Quinny, maar x adventure vind ik gewoon mooier en een stukje goedkoper, dus nog even nadenken...
Ik ben nu 11 weken (gister hele leuke echo gehad!), maar omdat wij na de kerstvakatie voor een aantal maanden naar het buitenland gaan wil ik eind december de meeste 'grote' aankopen gedaan hebben, anders moet dat allemaal in de laatste maand voor de uitgerekende datum en dat lijkt me zo stressen.
Ik ga binnenkort met m'n moeder even gezellig langs een aantal babyzaken en laat me dan nog eens voorlichten. Ik vind het nog steeds moeilijk kiezen tussen de Quinny en x adventure maar gaat wel goed komen :).

Groetjes en fijne dag nog iedereen!

Natascha

Hoi Nataschja

Hartelijk gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik ben een echte Quinny-fan.
Daarom wil ik ook even wat van me laten horen.

Mijn dochtertje is nu 5,5 maand en past nog pefect in de kinderwagenbak.
Ze is ook geen kleintje(ze zit precies op de middelste groeicurve. en was 7 pond bij de geboorte.
Zelf wil ze niet meer in de bak,maar dat heeft meer met haarzelf te maken.
Ze wil graag alles zien en meemaken en dat gaat heel moeilijk als je plat op je rug ligt.

Groetjes Jessica

Hai,

Wij hebben de Quinny Speedi en die bevalt prima. Ik ken de Adventure ook en om eerlijk te zijn vind ik die niet zo mooi maargoed smaken verschillen. Mijn vriendin heeft hem en het 'buizenwerk' vind ik er nogal goedkoop uitzien. Daar staat dan weer tegenover dat ie ook weer een stuk vriendelijker geprijsd is dan de Quinny(daarom koos mijn vriendin de Adventure) Zij heeft ook weer speciale adapters moeten kopen om de maxicosi erop te kunnen gebruiken. De bak van de Quinny is inderdaad niet supergroot. Mette past er nu nog makkelijk in en is ruim 4 maanden. We merken aan haar dat ze aan de wandelwagen inzet toe begint te raken omdat ze meer wil zien. De maat van de bak is dus niet de enige reden waardoor je op een gegeven moment over moet naar de wandelwageninzet. Bij Quinny krijg je trouwens vaak een maxicosi cadeau terwijl je  bij de  Adventure de baby relax krijgt. Die heeft mijn vriendin dus ook en die bevalt helemaal niet. Ziet er ook niet uit.. Maargoed als het om een wagen gaat is het toch het belangrijkste dat jij hem mooi vind en dat ie je bevalt. Lekker proefrijden in de winkels dus!

Succes met kiezen!
gr.Ing  

Terug
Bovenaan