Vraagje aan mama's die al gevlogen hebben met de kleine?

Ik ben van menig dat je het je zo makkelijk mogelijk moet maken.
Mexx heeft de fles gedronken voor we gingen dus bij het opstaan.
Speen in der mond voor we als we opstegen  maar ze sliep voor we weg waren al.
Denk dat je niet teveel mee moeten nemen maar dat ligt er wel aan hoe makkelijk je kind eet. Mexx eet alles  en we hebben er ook van alles in gestopt, tomaat en brood hebben ze bijna overal.
En over dat geen stoel extra ja laten we eerlijk wezen je hebt hem ook niet betaald. Wij hebben voor Mexx 14 euro voor de hele reis betaald tja dan kan ik geen stoel verwachten.

fijne reis
kus Wen

Grappig dat iedereen weer andere ervaringen heeft. Misschien hangt het ook wel af van de maatschappij waar je mee vliegt. De buggy's lagen bij ons onder aan de trap toen we het vliegtuig uitstapten, dus daar hoefden we niet op te wachten (gelukkig zagen we hem op tijd liggen..)

En ik wil nog even terugkomen op de veiligheidsregels die ik bureaucratie noemde. Ik begrijp dom weg niet waarom ik geen afgesloten, nooit geopend flesje water mee mag nemen in het vliegtuig, maar wel uit datzelfde flesje water mag overgieten in een babyfles, en dan wel mee mag nemen. Of water in een babyflesje dat ik van  huis heb meegenomen en wie weet wat ik daar dan allemaal in heb gestopt mag ik wel meenemen in het vliegtuig.... Dat vind ik rare regels. Dan kan de regel beter zijn dat je helemaal geen water mee mag nemen en dat dat wel aan boord (gratis voor babys) verkrijgbaar is. Of alleen in afgesloten, nooit geopende fles mee te nemen. Dan begrijp ik ook dat het om de veiligheid gaat.

En als laatste   nog even een ervaring van mijn buurvrouw.  Zij had  kant en klare pakjes nutrilon meegenomen omdat ze daar het minst problemen mee verwachte. Dat klopte ook wel, ze mocht het zo meenemen het vliegtuig in, maar toen kregen ze die pakjes niet open want er is een schaar of mesje aanboord... Tja, daar sta je dan natuurlijk niet bij stil... (even als tip voor de mensen die nog gaan vliegen)

Groetjes,
Ellen

Terug
Bovenaan