Vraagje aan meiden die al een miskraam hebben gehad...

Hoi Kindjemaken(lotte)
Misschien ken je mij niet meer ik ben Prietje en wij waren tegelijk zwanger, helaas voor jou met een slechte afloop   (was je kwijt op het forum maar nu net weer gevonden)
Ik wil je van harte feliciteren met je nieuwe zwangerschap , ik zal voor je duimen dat het nu wel voorspoedig zal verlopen

Ik ben nu 25.3 weken zwanger en ben 20 mei uitgerekend
en ik verwacht weer een jongetje
ben blij dat het nu goed met je gaat,

liefs Prietje (Manita)

Hoi Lotte,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is zeker spannend hoor zo'n nieuwe zwangerschap! Ik heb in september 2005 een miskraam gehad en was in oktober gecuretteerd daarna een maand de boel maar de boel gelaten en werd na 31 dagen weer ongi, daarna na 30 dagen en als laatste 27 dagen en toen bleek ik dus ook weer zwanger te zijn. Inmiddels heb ik een zoontje van 3 maanden oud en geniet elke dag van mijn wondertje want tijdens  deze zwangerschap heb ik de eerste 3 maanden bloedingen gehad en dat is echt erg als je al eens een miskraam voor je kiezen hebt gehad. Probeer er van te genieten want je doet jezelf er zo te kort mee als je dat niet doet ik heb er wel van geleerd als ik weer zwanger mag raken ga ik er echt veel meer van proberen te genieten! Nogmaals gefeliciteerd en GENIETEN van het kleine wondertje in je buik!

Liefs,

Puk

Terug
Bovenaan