Vraagje aangelsound

<p>hallo, </p><p>Ik ben 17 weken zwanger en heb sinds een paar weken de angelound in huis heb em ook paar keer gebruik 1 a 2 keer in de week en kon het hartje elke keer horen, gisteren wou ik nog een keer proberen maar er was helaas niks te horen meer, herkennen mensen dit?</p>

Dit is helaas het nadeel van zelf klooien. Nogmaals proberen en als je echt geen hartje kunt vinden, dan de vk bellen. Waarom heb je de vk nog niet gebeld eigenlijk?

Ik bedoel dit alleen maar goed, maar ga alsjeblieft hulp zoeken.
Het halve topic staat vol met jouw vragen. Wat natuurlijk geen probleem is, want als je vragen hebt, moet je die kunnen stellen. Maar dit is echt heel extreem. Mensen geven je advies, en je doet er vervolgens niks mee. 
Bespreek alsjeblieft je zorgen met je verloskundige want dit is echt niet gezond. 
En antwoord op jouw vraag, dat is idd het risico van het gebruiken van een angel sound. Dat de ene keer het hartje wel te horen is en de andere keer niet. 

Bij mij lukte het nooit om het te vinden dusja ik zou niet gelijk van het ergste uit gaan. Dat is het nou eenmaal met zo een apparaat, heb hem toen maar weg gedaan werd er meer onzeker van dan dat ik er plezier aan beleefde.

Stress is niet goed voor je baby en tijdens de zwangerschap. Als ik je vragen zo lees heb je daar toch aardig wat last van, ik zou echt proberen daar iets aan te doen, daar doe je je baby en jezelf een veel groter plezier mee dan het gebruik van de angelsound.
Je maakt je zorgen dat er iets met je baby is maar gebruikt wel een apparaat waarvan niet bewezen is dat het geen kwaad kan, dat begrijp ik niet. Zulke dingen zou ik dan juist zeker niet doen.
Ik denk dat je echt het beste even open kaart kunt spelen tegen de verloskundige, misschien mag je dan wel af en toe een extra echo om je gerust te stellen. 
Succes

Dat het geen kwaad kan, bedoelt ze denk ik meer voor de baby. Als de zwangerschap jou zoveel mentale zorgen geeft, zou dit juist als kers op de taart jouw zorgen kunnen bevestigen. 
Echt meid, zoek alsjeblieft hulp. Ik heb al gelezen dat meerdere mensen dit advies aan jou geven, maar je lijkt er weinig aan te doen. De stress werkt zo door op het welzijn van jouw baby, dat is echt heel ongezond. 
Je kan wel elke dag een nieuwe vraag op dit forum stellen, maar als je niks met ons advies wilt doen, vraag ik me oprecht af op je wel geholpen wilt worden. 
Zonder verwijten, maar bijna elk topic wat jij opent is negatief. Het lijkt erop alsof je telkens weer wat nieuws bedenkt waardoor het mis zal zijn met de baby. Je mindset moet echt veranderen, want je maakt het jezelf zo moeilijk. Probeer ervan te genieten dat je zwanger bent want dat is helaas niet voor iedereen weggelegd. En als je extra bevestiging nodig hebt van je verloskundige, staan zij er echt wel voor open om extra controles uit te voeren. Maar elke dag een nieuwe topic openen hier, heeft geen zin als je er niks mee doet. 
Ik hoop dat je hier wel wat mee gaat doen. Wij proberen je alleen maar te helpen hier, stoppen er zelfs tijd in om dit allemaal te typen naar je, dus doe er alsjeblieft een keer wat mee. Of stop hier op het forum. Dat bedoel ik niet lullig, maar ik kan me voorstellen dat anderen er ook onzeker van worden. 

Terug
Bovenaan