Dat het geen kwaad kan, bedoelt ze denk ik meer voor de baby. Als de zwangerschap jou zoveel mentale zorgen geeft, zou dit juist als kers op de taart jouw zorgen kunnen bevestigen.
Echt meid, zoek alsjeblieft hulp. Ik heb al gelezen dat meerdere mensen dit advies aan jou geven, maar je lijkt er weinig aan te doen. De stress werkt zo door op het welzijn van jouw baby, dat is echt heel ongezond.
Je kan wel elke dag een nieuwe vraag op dit forum stellen, maar als je niks met ons advies wilt doen, vraag ik me oprecht af op je wel geholpen wilt worden.
Zonder verwijten, maar bijna elk topic wat jij opent is negatief. Het lijkt erop alsof je telkens weer wat nieuws bedenkt waardoor het mis zal zijn met de baby. Je mindset moet echt veranderen, want je maakt het jezelf zo moeilijk. Probeer ervan te genieten dat je zwanger bent want dat is helaas niet voor iedereen weggelegd. En als je extra bevestiging nodig hebt van je verloskundige, staan zij er echt wel voor open om extra controles uit te voeren. Maar elke dag een nieuwe topic openen hier, heeft geen zin als je er niks mee doet.
Ik hoop dat je hier wel wat mee gaat doen. Wij proberen je alleen maar te helpen hier, stoppen er zelfs tijd in om dit allemaal te typen naar je, dus doe er alsjeblieft een keer wat mee. Of stop hier op het forum. Dat bedoel ik niet lullig, maar ik kan me voorstellen dat anderen er ook onzeker van worden.