Vraagje aangelsound

Het is onzin tegen dr te zeggen dat ze moet stoppen op het forum. Als je je eraan stoort, reageer je niet op haar vragen.

Ik ben het wel eens met de rest wat er gezegd wordt meid. Ik snap je onzekerheid heel erg goed, en het is zo verleidelijk om je over alles zorgen te maken. En googlen of zelfs hier op het forum op zoek gaan naar antwoorden, is geen goed idee. Je vindt veel meer negatieve ervaringen dan positieve, simpelweg omdat de positieve ervaringen zich lekker thuis afspelen, niet zoveel online.

Als je bij alles wat je voelt of merkt, direct van een mogelijke negatieve uitkomst uitgaat, wordt het een moeilijke periode. En lieve meid, dat stopt niet bij de bevalling. Ook als je kindje geboren wordt, blijf je je hele leven bezig met zijn of haar veiligheid. En daar zul je je draai in moeten vinden.

Ik begrijp dat het moeilijk is, en onzeker, en Jezus wat duurt het lang, maar je zult er doorheen moeten. Bespreek het met je verloskundige, en eventueel met je huisarts.

V.w.b. zelf geen hartslag kunnen vinden, dat is idd het risico. Dat hoeft niks te betekenen.
Bel je verloskundige, en vraag om haar advies hoe met jouw onzekerheid om te kunnen gaan. Ik denk dat zij daar een heel goed idee bij heeft. Vraag haar of zij naar het hartje wil luisteren, dat is voor haar een kleine moeite en fijner voor jou.

Heel veel succes ?

Met CoVo  eens.
Zij mag gewoon haar vragen stellen en als ik zo eens terug lees in haar topics vind ik het erg onaardig van veel mensen die maar blijven zeggen dat zij hulp moet gaan zoeken!
De een is wat meer onzeker als de ander en als zij dit graag hier wilt delen wie zijn jullie dan om te zeggen dat ze dat bij haar VK MOET doen.
Weet zeker dat jullie ook weleens onzeker zijn  en met je vragen hier of bij vrienden aankomen?‍♀️
Scroll lekker haar topics  voorbij en laat iedereen in z'n waarde, met jullie nare reacties.  

Ik bedoel het verre van rot, dus zo'n aanval (duidelijk op mij nu) vind ik ook niet terecht. Ik weet zeker dat iedereen het goed bedoeld, ik ook.  
Het is gewoon niet gezond om zoveel stress te hebben, dat hoef ik jullie niet te vertellen. En ik denk dat een professional, dus een verloskundige, haar het beste gerust kan stellen. 
Ik ben zelf zwanger en veel afgebroken zwangerschappen in onze nabije omgeving meegemaakt, waardoor wij zelf een ontzettende angstige zwangerschap hebben. En uit ervaring weet ik dat de verloskundige je het beste gerust kan stellen dmv praten en extra controles.

Qua inhoud ben ik het grotendeels met je eens hoor Wittechocola, dat zei ik ook in het berichtje. Het enige waar ik op reageerde was de uitspraak dat ze van het forum af zou moeten, dat vond ik niet nodig.

We kunnen veel vinden, en dat is ook begrijpelijk, maar dit forum is er juist voor dat we allemaal steun kunnen vinden bij elkaar in een ingewikkelde tijd met veel (nieuwe) vragen en onzekerheden.

Ik heb dezelfde helaas verdrietige ervaringen, en ook ik ben enorm onzeker ben bang geweest. En ik was superblij dat ik ze mocht uiten en daarna is het gelukkig gelukt het meer los te laten. Ik hoop van harte dat dit haar ook lukt, maar misschien heeft ze daar iets meer tijd voor nodig. Ik denk dat gefrustreerde reacties niet zullen helpen. Maar dat ben ik ?‍♀️

We zijn allemaal anders, en we moeten het allemaal uitvinden. Ik ben er blij mee dat we er hier voor elkaar kunnen zijn.

Als jij je eigen aangesproken voelt prima.
Maar zoals je leest vind ik het nogal lullig dat op elk topic van haar gereageerd word met ga hulp zoeken. 
Ik denk dat ze dat nu onderhand wel gelezen heeft en daar mee kan doen wat ze zelf wilt toch.
Vind het nogal sneu als ze dadelijk door elke keer de uitspraken met ga hulp zoeken
wat ze eigenlijk hier al op het forum doet dit dadelijk niet meer durft. 

Misschien is dit haar manier om haar zorgen een beetje te uiten en wat gerustgesteld kan worden wie weet werkt dat voor haar niet bij de vk  weten wij veel.
Denk dat iedereen op haar topics beter haar vragen kan beantwoorden .
Ipv elke keer maar te zeggen ga hulp zoeken !
Ook al is het goed bedoeld 

Yo, ff rustig. 
Ik hou m'n bek wel. Want goedbedoeld advies wordt hier blijkbaar niet gewaardeerd. 
Ik zeg het 1 keer en meteen ben ik de zeikerd? Lekker zijn jullie. 

Dankjwel voor jullie berichten , vind het inderdaad fijner als er gewoon op mijn vraag gereageerd word en dit is mijn manier om gerustgesteld te worden sorry dat ik blijkbaar mensen daar boos mee maak of opeens geen vragen meer mag stellen want is voor mij door de laatste topics al veel moeite om überhaupt nog een vraag te stellen 

Terug
Bovenaan