Vraagje? Activia eten/drinken in de zwangerschap?

Hoi Franscica,

Ik had tijdens mij vorige zwangerschap erg veel last van me darmen,het was een gegeven moment zo erg dat ik er voor naar het ziekenhuis ben gegaan.... maar wat ik nu doe voor dat ik wat gegeten heb is een glas water drinken,
nou drink de hele dag door water maar 'smorgens voor dat je wat gegeten hebt maakt dat je darmen wakker...
En het werkt perfect....

Hopellijk heb je wat aan de tip...

Suc6 groetjes van Meta

Hoi hoi,

Gelukkig heb ik er niet zo heel veel last van maar als ik een dagje niet naar de wc ben geweest, eet ik 's avonds een kommetje melk met een klein beetje Brinta en dan Cruesli met noten.
Dan kan ik de volgende dag zeker naar de wc.
En ik drink elke ochtend een flesje Yakult. Dat deed ik al voor mijn zwangerschap en dat helpt bij mij prima.
Succes!

Groetjes,
Maike

Ook voor mij is dit een bekend probleem. Op vakantie in Oostenrijk dachten ze zelfs dat het een blinde darmontsteking was. Ik kreeg toen het advies om veel sinaasappels en verse pruimen te eten. Verder was het advies om vooral gevarierd en gezond te eten.

Succes

Nou weet ik niet welke van de middelen die ik gebruik nu het 'wondermiddel' is, maar waarschijnlijk is het de combinatie....

- Ik neem Activa (naturel)
- met musli (biologisch van de Appie)
- met vers fruit (bosbessen, aardbeien, dat soort dingen)
- en stukjes walnoot die ik erdoorheen snipper.

En dat iedere ochtend als ontbijt.

TOTAAL   geen problemen met de stoelgang. Sterker nog; nog nooit zo goed geweest als nu!

Oh ja. Ik neem ook minsteds twee flinken glazen fruitsap (vers geperst bij de Appie). Ook vezelrijk natuurlijk.

Zelg geloof ik dat Activa wel een positief effect heeft. Natuurlijk in combinatie met veel vezels!

Groetjes,
Annabel

hallo
ik heb ook veel last van mijn darmen en heb gemerkt als ik iedere avond bij mijn avond eten mais eet is het stukken minder en ook de ontlasting is soepel
Zit wel vol met mais maar goed zeuren we niet over
ik doe het om te combineren door de sla.
greotjes marina 13w3d

Niet voor het een of ander, maar een vriendin van mij heeft Activa aangeprezen gekregen van het ziekenhuis (Bronovo) n.a.v. een aantal darmoperaties en daarna een hele vervelende stoelgang. Zelf eet ik ook elke dag een toetje omdat ik er veel last van heb sinds de zwangerschap  en bij mij werkt het ook prima!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan