Vraagje he

A

Anoniem

Guest
Hoi dames.
Hoe gaat het ermee.....De 1 zeker iets meer last van de kwaaltjes en de ander misschien niet.
Voor de dames die last hebben van de misselijkheid heb ik een klein tipje.kijk maar eens op google en dan lollys voor misselijkheid,helpt wel,want heb t zelf besteld.maar wat ik eigenlijk wou vragen he,nu jullie weten dat je zwanger bent he,euh hoe zit t nu met de sex,doen jullie t gewoon nog verder en vaak of is t al wat minder geworden,omdat je een beetje in onzekerheid zit of alles wel goed gaat,
groetjes

hihihihi.... leuk vraagje verstopt...

Euh ik wist iig van die lolly's :) En je andere vraagje.. Nee heb geen seks omdat ik een alleenstaande moeder ben die door condoom zwanger ben geworden van een tijdelijk vriendje.

Ook hier geen seks omdat ik er gewoon echt geen zin in heb en veel te moe ben, komt vast vanzelf wel veer goed ;)

Hey! Wel wat moe idd en zeker geen zin om 4x per week te vrijen, maar we doen het wel gewoon. Al zegt mijn vriend natuurlijk dat ik ineens minder wil omdat ons doel bereikt is haha. Echt klets, tijdens een fulltime werkweek staat ' normaal' mijn hoofd ook niet naar veel sex.... Ik heb overal gelezen dat het geen kwaad kan en zeker niet als je je er goed bij voelt. Oftewel als jij je er goed bij voelt gewoon doen!(denk ik)

hoi,
nou die misselijkheid is bij mij al voorbij.met hulp van zetpillen die ik heb gekregen van me huisarts.
hebben ze ook lolly voor maagzuur...hahaha
sex is in het begin op een heel laag pitje,als ik op bed lag sliep ik al.
kan je verzekeren dat je man straks gek van je wordt.volgens mij man dan!!!!
zo bleek het te zijn geweest bij me 2de zwangerschap,ooh is dat zo..hhaha
op gegeven moment voel je goed en kreeg je meer energie.
kan echt geen kwaad alleen wanneer je vruchtwater is gebroken dan mag je geen sex maar dan heb je denk ook geen zin in.
me man vind het al helemaal sexie zo´n zwangere buik..
kortom komt allemaal goed.
gr marjan

Nou gelukkig niet misselijk geweest ;-)
En met de seks gaat het goed, heb even wat minder zin gehad maar we hebben niet 'zonder' gezeten haha. Ik wist wel dat seks er verder geen invloed op heeft dus van zorgen had ik geen last, alleen de hormonen in het begin en soms wat te moe. Dus lekker mee doorgaan als je nog zin hebt. Het is alleen nu (bijna 21 wk) dat mn baarmoeder soms zo verkrampt, niet pijnlijk maar ook niet heel prettig. Ach, is ook zo weer weg als ik ff blijf liggen. En ook dat is normaal dusssss... Veel plezier!

leuk onderwerp, en leuk dat er ook open op gereageerd wordt, 1e 3maanden weinig, veel te moe, andere kant veel meer zin dus tussen slapen door toch gedaan, als ik geen griep heb is op dit moment ons seksleven niet veel anders dan voor die tijd, alleen met 22 weken is het aantal standjes wat beperkter. zolang ik mij goed voel blijven we doorgaan, het lichaam geeft wel aan wanneer eht niet meer kan. per dag bekijken hoe je je voelt en of je wil of niet, of het gaat of niet

haha aan dit onderwerp wil ik ook wel even een berichtje toevoegen...

Sex op dit moment op een laag pitje (lees 1 x per week ongeveer)...
Ben nu 8 weken zwanger, maar rol uit bed naar mijn werk, en daarna weer bijna direct weer in bed! Ik kan de klok rondslapen! Gelukkig schijnt dat na 12 a 13 weken weer beter te gaan, meer energie dus. Hoop dat ik dan ook snel weer meer zin in sex heb!

Succes ladies

Terug
Bovenaan