Vraagje he

Hier ook even geen sex. Ik heb er ech geen zin. Moet zeggen dat ik bij mijn andere zwangerschappen ook bijna geen sex heb gehad. Ik had helemaal geen zin en als ik wel zin had dan zat de buik me gewoon in de weg. Wie weet dat het bij nummer drie anders is. Nu ben ik nog veel te moe.

Scheelt dat manlief het heel druk heeft op zijn werk en daardoor ook moe is ;-)

nou hier ook geen sex hoor we hebben een verbod op sex van de gyn haha , zo zei hij dat , maar goed dat komt omdat ik heel erg bloedingen heb dus voor ons geen sex , maar als het wel had gemogen dan had ik het denk ik ook wel achter wegen gelaten ben ook echt heel moe en 24/7 misselijk dus mijn zin in is echt onder het nul punt hahahah

maar goed bij de eerste kwam het ook weer goed na de 20 weken ongeveer

het is denk hoe je voelt en of je zin hebt je moet het zlef aangeven
succes

groetjes lydia 10w 6d

Leuk onderwerp;)
inmiddels bijna 14 weken.. En we hebben in de tussentijd 1x seks gehad op een ochtend dat ik me goed voelde.. Ik wil wel..nee toch ook eigenlijk niet ben te misselijk en te veel aan het overgeven om ook nog eens met sex bezig te zijn hahahaha. Me vriend probeerde het in het begin wel om me in de juiste stemming te krijgen inmiddels weet hij wel beter... Ik hoop op goeie tijd dat we (ik) er weer van kan genieten.. Nu nog ff niet dus....

Terug
Bovenaan