vraagje...hoe geven jullie diksap of thee.

mijn zoontje is nu 7 maanden,en wil ook eens wat anders geven..
dus mijn vraag is..
geven jullie de thee koud of lauw?
en hoeveel diksap geven jullie hoeveel cc?
en doen jullie dat gewoon in de fles waar je ze melk ook
uitgeeft,dat ik het zeg maar geeft of doen jullie
het is een tuitbeker en laten jullie hem/haar zelf rommelen?
hoor graag van jullie..
gr char mama van jayden

ik heb de diksap gewoon in een flesje van 125 cc waar anders de melk in zou zitten. En soms gebruikt ie de groene speen, een anti-lek ding is het, en de andere keer drinkt hij het uit een tuitbekertje.   ( Avent ) Ape trots is ie dan! Thee heb ik hem nog niet gegeven omdat ie de diksap lekker wegklokt...

Gr. Marieke

De diksap geef ik 's morgens bij de LIGA uit zo'n klein flesje met een gat erin (zo eentje:)

De thee krijgt hij 's middags, maar dan krijgt hij een hele fles (zo'n 200 cc)

Uit deze soort fles dus.

Groetjes happyM.

Yoëll krijgt diksap uit een tuitbeker zonder antilek.
We zijn begonnen met thee te geven en steeds iets kouder, toen lauwe diksap en dat ook steeds iets kouder.

Hij drinkt de ene dag 250cc en de andere dag 10cc. Heel verschillend dus.

Pauline

Ik maak smorgens een tuitbeker diksap en biedt dat gedurende de dag en na het eten van groente, fruit en brood regelmatig aan.  hoeveel ze drinkt is verschillend.

Kian drinkt een beetje sap uit een gewone beker. Maar ik denk dat dat niet meer dan 40 cc is. Uit een fles drinkt ie 0 cc, dus dan maar uit een beker. Heb eigenlijk nog geen thee geprobeerd. Misschien vind ie dat wel lekkerder.
Geven jullie gewoon kale thee, (zonder melk of suiker ofzoiets). Lijkt me niet lekker voor zo'n kleine, maar goed. Ben wel benieuwd.
Liefs Nelleke

Hoi
Tessa "drinkt" om een uur of 15:30 een flesje dixsap (erg veel verdund, water vindt ze namelijk ook best) in de difrax fles met dat gat erin (die foto van happy M!) Ze probeert dan ook zelf te drinken, maar het is ook best leuk als je dan die fles heel hard op de grond gooit........
Thee hebben we nog niet geprobeerd.

groete

Lisenka mv Tessa (109-2006)

Terug
Bovenaan