vraagje...hoe geven jullie diksap of thee.

Als Mirthe diksap krijgt maar ik maar een bodempje aan (2 vingersdik) en dat doe ik in een beker en hiervan geef ik haar slokjes. Ze drinkt er inmiddels probleemloos uit. Op de ze manier had ik mijn zoon ook met 9 maand aan de normale beker en ik hoop dus dat zij dat over een maand ook zelf kan. Als ik weg ga neem ik pakjes appelsap voor haar mee, ze drinkt ook goed uit een rietje.

STef krijgt over de dag verspreid zo'n 200cc diksap binnen. Thee hebben we eigenlijk nog nooit geprobeerd.... Ik geef het hem in een tuitb eker, kwam er alleen gisteren achter dat hij het veel makkelijker vindt zonder de handvaten....(geniale baby...)

Liefs Annet

Bij mij krijgt onze tweeling een difrax flesje met gat (zie foto!) waaruit ze zelf naar behoeven kunnen drinken. Bij de een is dit water (ivm suikerallergie niets erin dus) en de ander water met een minischeutje diksap. De een krijgt dus rooibosthee ipv water bij de melk (ivm huidproblemen) en soms ook deze afgekoelde thee als drinken, maar ze zwaait graag met haar flesje dus dat vlekt enorm, waardoor ik liever water geef.

Ze willen nog steeds niet uit een anitlekbeker drinken hier.... alles geprobeerd.... maar ja, je kunt niet alles denk ik dan maar.

Verder  nog een vraagje.... wat doen jullie om je kind bezig te houden? Met een tweeling vind ik het wel lastig.

Groetjes Marasje

Kian vermaakt zichzelf heel makkelijk. Dus als ik twee Kiannen zou hebben zou ik er één op de grond laten spelen, en met de ander een boekje lezen, en dan andersom. En lekker naast elkaar leggen, kunnen ze elkaar vervelen, hihi.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan