Vraagje m.b.t. laatste voeding

Hoi Anne,

onze meid is 6 maanden en een week, geboren op 27 februari. Ze schelen dus niet veel.
Heb je het verhaal gelezen van Biasch (hapjes en drinken een drama). Niet dat dit verhaal echt hetzelfde is als van jou, maar wie weet kun je er toch iets mee?

Groetjes, Emmy

quote: Anninas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2008 08:56:38'));

Hoi Emmy,

Als zij aan de gewone fles genoeg heeft in de nacht zou ik er inderdaad niks extra's bij doen. Dat heeft dan niet echt nodig lijkt me. Onze meid krijgt 's avonds de goede nacht fles om 20.00 uur en slaapt dan tot 7.30 uur. Dit ook in verband met de werktijden. Ik haal het anders niet om haar weg te brengen en op tijd op mijn werk te zijn. ZE heeft eigenlijk al vanaf haar geboorte de eerste fles om 7.30 uur gehad en dat heeft ze er netjes ingehouden. In het weekend is het weleens jammer, maarja dat gaat ook wel een keertje over, of niet natuurlijk.

Wat de groente betreft ik heb al vanalles geprobeerd. Potjes vindt ze vies, maar ook als ik het zelf maak wil het er niet in. Maar ik geef het niet op en blijf proberen. Ze moet het toch leren eten. En ik vind het belangrijker dat ze groente eet dan dat ze de pap van een lepeltje eet.
Ze is trouwens 6 maanden en 2 weken.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan