vraagje, NOD 13 juli

Hey Ester,

Al wat meer bekent?? Voel je de RD al aankomen (ik hoop het niet voor je). Je blijft toch op deze manier nog een beetje hoop houden.
Hier gaat alles prima...heb vandaag voor het eerst niet zo'n last van m'n buik gehad. Wel heb ik het al een paar dagen erg warm, mijn hele gezicht gloeit. Komt je dit ook bekend voor???? Wat zijn het toch spannende dagen. Voor mij nog 2 voor jou nog 3.
Wat grappig dat je Sharine voor je hebt laten pendelen. Ik hoop voor je dat ze helemaal gelijk heeft, dan ben je over een maand gewoon al zwanger!!! Dat zou geweldig nieuws zijn.
Hou je me op de hoogte???

Hey Tessa,

Nog niets bekend hier, nog geen RD te bekennen (gelukkig)
Dat gloeiende hoofd herken ik zeker daar had ik gister echt heel erg last van, vandaag ietsje minder! Ik heb wel erge krampen in mijn onderbuik, maar of dat nou met mijn ongi te maken heeft dat weet ik niet hoor.... We hebben net bij vrienden gegeten en mijn vriend heeft ook last van zijn buik, dus dat kan het net zo goed zijn! haha..
Wij gaan zaterdag lekker 2 nachthes weg, ik denk naar het Sauerland ofzo, heeeeerlijk. Als ik zaterdag nog niet ongi ben dan neem ik een test mee voor zondag, haha
Hoe ist verder met jou? Al meer klachten, kwaaltjes, gevoelens van zwangerschap?
Ik houd je op de hoogte!

xx Esther

Bij mij zijn de RD ook nog niet gekomen. Maar ik  krijg toch steeds het gevoel dat het niet lang meer zal duren. Had vandaag af en toe erge krampen. Gisternacht kon ik er zelfs niet van slapen. Ook heb ik al een paar dagen last van erge afscheiding . Ik probeer me te herinneren of ik dit vorige maanden ook heb gehad, volgens mij wel namelijk.
Lekker dat jullie een weekendje weggaan. Dan ben je even met iets anders bezig.
Je hebt nergens last van??? Misschien is dat juist wel een goed teken. Ik hoop het voor je.
Ik hou je op de hoogte, en nogmaals heel veel plezier dit weekend.

hai Tessa,

Erge afscheiding?? Hier nog zo eentje!! Gister echt onwijs veel.... Was wel helder wit!

Ik zit vandaag op dag 31, vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen, dus morgen NOD. Als ik niet ongi wordt dan ga ik zondag testen.
Ik voel me in tegenstelling tot eerder deze week zwaar k** (sorry voor het woord)
Ik ben echt telkens met vlagen erg misselijk, heb ontzettende last van mijn darmen en voel me emotioneel een wrak. Vandaag heb ik echt een baaldag, maar dat kan ook komen omdat ik vannacht lang wakker ben geweest omdat ik erg beroerd was.

Herken je dit?
Ben ik gewoon ziek of kunnen het tekenen zijn?

dikke kus, Es

Ik weet niet of je dit nog leest voor je weekendje weg.
Of het tekenen kunnen zijn??? Ik weet het niet meer. Ik hoop het wel voor je. Heb je hier vorige maand geen last van gehad?? Heb je verder nog niet het gevoel dat je ongesteld moet worden??? Dat is dan wel weer positief.
Ik heb vandaag helemaal geen last gehad van menstruatiekrampen. Echt raar. 2 weken elke dag en vandaag moet ik ongesteld worden en weg zijn de krampen.
Ik ga ook pas zondag testen (als ik het dan nog niet geworden ben). Ik heb in al die maanden dat we bezig zijn nog niet 1 test gedaan, omdat ik altijd rond dezelfde tijd ongesteld werd. Ben vandaag wel erg moet, maar dat kan ook gewoon komen omdat ik aan vakantie toe ben.
Hou je me op de hoogte?? En nogmaals veel plezier dit weekend.

Hey Tessa,

Ik ben nog niet weg, kofferbak is kapot (elektrisch) dus mijn vriend is eerst langs de garage!
Nog geen RD te bekennen, wel het gevoel dat ze ieder moment komen.. Heb vanmorgen ff getest, want ik dacht als het negatief is ga ik dit weekend lekker rosétjes drinken, haha en ja hoor, hartstikke negatief!
Maar ik ben er niet verdrietig om hoor, ben nog maar net bezig en heb de tijd nog wel, volgende maand weer proberen...
Hoe ist bij jou? Ik hoop voor jou dat ze wegblijven hoor, kan je morgen testen.... houd je me op de hoogte? Ben heel benieuwd maandag.... Houd je het topic hoog in de lijst?

Dikke kus, Es

Hee Tessa,

Hoe is het ermee? Al een testje gedaan?

groetjes,
Dion

Hey Dion,

Ik heb vanochtend getest....en weet het eigenlijk niet zie ook ander forum.
Ik kreeg een heel heel licht streepje. Na 10 minuten was de streep duidelijk zichtbaar, maar dan mag je de test niet meer aflezen. Heb daarna nog een test gedaan (duoverpakking). Precies hetzelfde........weet het niet???? Ga morgen even een test halen van Clear blue. Ik heb al zovaak gehoord een streep is een streep, maar durf er nog niet op te hopen!!

En hoe gaat het daar, wanneer heb je je NOD, en zijn de RD al gekomen???

Terug
Bovenaan