Vraagje over BV 's avonds en 's nachts

Lekker dan, zo'n consultatiebureau dat zegt dat je regelmaat moet krijgen. Ik denk dat het voor jullie allebei het meeste rust geeft als je gewoon meegaat met wat je baby wil. Mijn dochter slaapt nu 4 weken door (is 16 weken). Als ze heel vroeg in bed lig, leg ik haar rond 23 uur nog even aan maar als ze rond 21 of 22 uur heeft gedronken (nog geen vast schema dus), laat ik haar liggen.

He Marina,

Mijn dochtertje sliep vanaf 6 weken ook al de nacht door. Ze dronk dan voor het laatst ergens tussen 21 en 22u en werd dan tussen 6 en 7 weer wakker. Als je ze wakker maakt en ze drinken dan niets, dan hebben ze nog niets nodig. Zou het gewoon een paar dagen proberen. Kan zijn dat ze de eerste dage toch 's nachts dan wakker worden, maar voor hetzelfde geld trekken ze het door tot 's ochtends. Succes ermee!

groetjes,
Dionne

Ik geef trouwens volledig borstvoeding en Myrthe is nu 15 weken oud. Drinkt de laatste tijd de laatste voeding zo tussen 20 en 21u en gaat dan het bed in. Wordt 's ochtends tussen 7 en 8 wakker. Heerlijk!

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan