vraagje over de testen aan alle net zwangeren!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi,\
ik heb even aan jullie een vraagje,ik ben bezig voor een nr4(als het lukt natuurlijk) dus je zou zeggen heb al wat ervaring maar ik heb nu een regelmatige cyclus en ben op dit moment al 3 dagen over tijd,ik heb 2 dagen van te voren getest maar was neg(digitale en je zag een heeeeeel vaag streepje),nu heb ik hem gisteren ochtend weer gedaan met die digitale weer NIET ZWANGER en wederom een heeeeeel vaag streepje,nu heb ik me er al mee verzoend dat het waarschijnlijk zo is maar omdat ik altijd regelmatig ben en nu dus niet.ook geen ongipijn,snap ik er niks mee.maar goed dat was de inleiding mijn vraag is zijn er tussen jullie bij die ook neg eerst hebben getest en daarna na een paar dagen toch positief???en misschien ook die digitale niets vinden?bij de andere kids had ik al een positieve test voor mijn nod dus vandaar hier geen ervaring mee,ook heb ik wel van die steken die ik wel herken van de vorige keren zwanger te zijn!dus je snapt ,ik word er lichterlijk gek van.misschien kunnen jullie helpen.
alvast bedankt groetjes romy

Hoi, heb deze keer de digitale van Clearblue gebruikt en die gaf binnen een minuut heel vet ZWANGER aan! Dus ik heb een andere ervaring dan jij... Bij mijn eerste zwangerschap had ik goedkope huismerken (DA en Etos geloof ik) en die gaven eerst zo'n miniscuul dun streepje aan dat ik er erg onzeker van bleef. Dus voor mij werkt die digitale juist perfect! Maar misschien is het per persoon ook weer verschillend... En per zwangerschap ook, volgens mij. Wacht gewoon een paar dagen en test dan nog een keer zou ik zeggen! Succes!

Ik had zwangerschapstesten besteld op www.zwangerschapstest.nu  3 voor 4,99.
1 dag voordat ik ongesteld moest worden was hij negatief en toen ik 4 dagen overtijd was stond er ook een heel vaag streepje. Toen een week later stond er weel een dikke streep. Ik zou gewoon nog ff wachten en over een paar dagen of 1 week nog een test doen. Dat is heel moeilijk ik weet het, je bent dan zo verschrikkelijk nieuwsgierig. Probeer wat afleiding te zoeken. Ik denk niet dat het uitmaakt welke test je doet want ze testen allemaal op HCG, ik denk niet dat ze die in Nederland mogen verkopen als hij niet goed werkt.

zelf niet zo'n ervaring, maar ik weet dat de vrouw van een collega pas met 20 wkn definitief een pos zwangerchapstest had. Ervoor waren meerdere merken neg en ook bij de huisarts was test negatief!
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!!
Succes, mira

Bij mijn 1e was ik 8 weken overtijd toen die positief was.

De 2e 4 dagen voor mijn NOD

En nu was ik 3 dagen over tijd.

Dus heel verschillend. Zou idd nog een paar dagen wachten en opnieuw testen. Heb altijd de kruidvat gebruikt. Die werkten prima

Liefs Nienke

hallo dames,

ik zat dit even te lezen ik dacht ik moet er even op reageren
ik ben zelf niet zwanger maar wel bevallen van een dochter.
ik heb het zelfde mee gemaakt ik heb 4 testen  negatief gehad.
ik ben zelfs bij de huisarts geweest en die was zelfs negatief.
ik heb dure en goedkopere testen gehad en allemaal negatief.
ik was bijna 12 wk zwanger toen we er achter kwamen een beetje
laat maar nu is waarschijnlijk nog een verkeerde  termijn echo
gemaakt want elke echo die ik had gemaakt toen die tijd was
ik ongeveer 2 wk veder.dat was ook wel te zien na dat mijn
dochter geboren werd was ze helemaal schoon geen huidsmeer
niets meer en ze was volgens de vaste datum 3 dagen overtijd.
maar ik geloof dat niet zo heel erg.dus wie weet ben je wel zwanger.
ik wil je geen valse hoop geven maar na 12 wk blijk je toch wel
zwanger te zijn een rare gewaar woording moet ik zeggen.

groetjes belinda moeder van marissa geboren 18-mei-06

hoi,
dank jullie wel voor jullie reacties,het is dus wel mogelijk,ik begon te twijfelen omdat het de vorige 3 keer zo duidelijk was.ik ben eigenlijk hartstikke regelmatig ,dus nu ben ik al 4 dagen over tijd,vanochtend weer getest maar nog steeds neg(met predictor),nog steeds geen  te zien en ook geen ongipijn.ik blijf er vanuit gaan dat het niet raak is om valse hoop te voorkomen maar ik ga morgen op vacantie naar cp,dus zwemmen ,het is zo lastig!!!eeeennnn ik wil natuurlijk wel naar de volgende ronde!!!maar ja geduld hebben maar.in ieder geval bedankt!!!!!
groetjes romy

hoi romy

ik had nog 1 test clear bleu en die heb ik gebruikt en die gaf zwanger aan en de vorige 2 niet maar er zat ook een heel vaag streepje op dus je weet het maar nooit
maar geniet van je vakantie en we spreken elkaar daarna weer
fijne dagen toegewenst

groetjes

Terug
Bovenaan