vraagje over de testen aan alle net zwangeren!!!!!!!!!!!!

Hoi romy,

Ik was anderhalve week overtijd en deed toen een  test, die was duidelijk positief (predictor van de apotheek), voor de zekerheid de volgende dag nogmaals, toen was de test heel erg vaag en met een hoop fantasie positief. Twee dagen later nogmaals gedaan en toen was hij helemaal negatief! Huisarts gebeld en die zei dat het waarschijnlijk geresorbeerd was. 3 dagen later nog niet ongesteld dus nogmaals getest en toen was hij wel weer positief, word je toch helemaal gek van!! Toen heb is besloten dat ik wel zwanger was. Inmiddels ben ik 14 weken en alles gaat prima. Niet echt waterdicht dus die testen.....

Groetjes doro

bij mijn eerste kindje heb ik 3 keer een test gedaan en de derde keer toen  ik gewoon al een maand overtijd was was de test pas positief!
dus er is nog hoop
succes en sterkte
groetjes

Beste Romy,

ik hop voor je dat je al wat duidelijkheid heb nu, maar zo niet wou ik je even wat vertellen.

Mijn beste vriendin was afgelopen zomer overtijd terwijl ze altijd een vaste cyclus heeft, na 3 dagen overtijd een testje gewaagd.. negatief! zij balen natuurlijk,

1 week overtijd nog steeds negatief, pas met anderhalve week een positieve test, ze bleek een heeele late eisprong te hebben gehad waardoor dus ook de cyclus langer werd en ze dus al die tijd gewoon te vroeg teste,

liefs Iris

dank jullie wel voor jullie reacties maar helaas zijn gisteren na 9 dagen overtijd toch de  gekomen en heeel erg heftig ,dus ik zal op moeten naar de volgende ronde,en het beter in de gaten houden,waarschijnlijk heb ik inderdaad een late eisprong gehad(het is de allereerste keer dat dit gebeurt,ben heel erg regelmatigal jaren) en had ik ook wat langer door moeten klussen misschien.maar ja wist ik veel,misschien toch maar eens gaan temperaturen.in ieder geval hartstikke bedankt en geniet van jullie zwangerschap,ik hoop dat ik jullie toch snel mag volgen.
romy

Terug
Bovenaan