vraagje over digitale zwangerschapstest

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af wie er ervaring heeft met de digitale testen waar letterlijk zwanger of niet zwanger op komt te staan. Kan er bij de digitale testen onduidelijkheid blijven bestaan over de uitslag?

Groetjes Clara

Hoi,
Ik had dus slechte ervaring met de 'streepjes' testen (vage streepjes/late streepjes) en heb toen een digitale zwangerschapstest gekocht van Clear Blue en vind ze super!
Gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger' , super duidelijk, nooit meer onzekerheid, dus voor mij nooit meer een andere!!!!!

Ik vind de digi's ideaal.
De eerste positieve test die ik deed was een clearblue, die was duidelijk maar we wilden voor de zekerheid een 2e test doen, dit was een digi. er zitten er 3 in de verpakking en ik vindt ze super makkelijk te gebruiken. Toen ik uiteindelijk een test wilde doen om te bewaren waren de streepjes zo ontzettend vaag... Ik vind de digitale tests gewoon duidelijker, het is ja of nee niet een beetje

Ik raad de digitale test absoluut aan. Er is geen enkele twijfel mogelijk over de uitslag. Heb beide uitslagen mogen meemaken. De eerste keer dat ik flink over tijd was (en zeker dacht te weten dat ik zwanger was) gaf ie de uitslag 'niet zwanger', wat helaas waar bleek te zijn. En een half jaartje later, toen ik weer over tijd was, gaf ie de uitslag 'zwanger'.

Van die laatste uitslag heb ik een foto gemaakt en aan ouders, schoonouders en broers en zussen gegeven.

Hey,

Fijn om reacties van anderen te lezen. Ik heb vanmorgen meteen de digitale test gekocht. En hij geeft inderdaad (helaas) een duidelijk reslultaat. Niet zwanger. Ik probeer het over een paar dagen nog eens. Maar gezien wat er al vooraf is gegaan aan deze test, ben ik bang dat ik moet accepteren dat ook die negatief zegt.
Gefeliciteerd voor iedereen bij wie hij wel postief was!!

Groetjes Clara

quote: mama t reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-12-2008 12:07:22'));

Ik raad de digitale test absoluut aan. Er is geen enkele twijfel mogelijk over de uitslag. Heb beide uitslagen mogen meemaken. De eerste keer dat ik flink over tijd was (en zeker dacht te weten dat ik zwanger was) gaf ie de uitslag 'niet zwanger', wat helaas waar bleek te zijn. En een half jaartje later, toen ik weer over tijd was, gaf ie de uitslag 'zwanger'.

Van die laatste uitslag heb ik een foto gemaakt en aan ouders, schoonouders en broers en zussen gegeven.

...klopt dus niet helemaal, want ik ben wel degelijk zwanger en het ding gaf negatief aan...

Een paar dagen wachten is inderdaad een goede optie. Het duurde bij mij ook even voordat er iets positiefs uit kwam!

Succes nog eventjes!

Terug
Bovenaan