vraagje over echo s

De assistente van mijn huisarts zei dat iedereen sinds eind vorig jaar recht heeft op een termijnecho, dit heb ik dan ook laten doen toen ik dacht dat ik 8,5 week zwanger was, ik bleek 7 weken zwanger te zijn.
helaas is dit de enige echo die wij vergoed krijgen.. mijn vriend en ik hebben toch besloten om een 3D/4D echo te laten maken, ook al is dat prijzig.

Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie reacties
Dat van die screeningsecho zou mooi zijn als ze die zouden vergoeden, ik ga het eens navragen!
Een pretecho zit ik ook nog aan te denken maar inderdaad, dat is heel prijzig,ik hoor verhalen dat dit rond de 80 euri s kost.Het is wel erg leuk lijkt mij!
Maar we zien wel!
groetjes meisje b

quote: AngelMoon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2006 11:27:26'));

De assistente van mijn huisarts zei dat iedereen sinds eind vorig jaar recht heeft op een termijnecho, dit heb ik dan ook laten doen toen ik dacht dat ik 8,5 week zwanger was, ik bleek 7 weken zwanger te zijn.
helaas is dit de enige echo die wij vergoed krijgen.. mijn vriend en ik hebben toch besloten om een 3D/4D echo te laten maken, ook al is dat prijzig.

Hoi
Nou, dat is mooi! Dat wist ik nog niet, ben ook nog (lang) niet zwanger!
Maar fijn dat het kan in iedergeval!

Nu lees ik op internet dat het dus niet zo is...
Er moet dus een medische reden zijn, oa ook dat je niet weet hoe ver je bent.
Nou ja, dus maar een beetje liegen de volgende keer!

Terug
Bovenaan