Vraagje over echo

<p>Hallo iedereen </p><p> </p><p>Mijn naam is Cynthia en ben 27 jr. </p><p>Ik weet sinds 24 december dat ik in verwachting ben! Toch nog onverwachts, partner en ik hadden juist besloten even even pauze van het proberen te nemen. Het nam ons leven over , echt niet prettig.</p><p>15 januari heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige!</p><p>1 januari moest ik naar de dokterspost vanwege erge pijn in mn buik, niks aan de hand gelukkig. Ze hebben daar wel een echo gemaakt . Gynaecoloog had weinig tijd en kreeg geen antwoord op mn vraag hoeveel weken ik zou zijn.</p><p>Ik heb wel een kloppend hartje gezien !</p><p>Ik wil graag de echo met jullie delen , omdat ik er echt niks in zie misschien jullie wel ? Ik moet eigenlijk de verloskundige afspraak afwachten maar heb zo weinig geduld nu !</p><p>Hoop dat de foto erbij voegen is gelukt ben er zo slecht in haha https://imageshack.us/my/images</p><p>Voor alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd  xx cynthia </p>

Gefeliciteerd!!Ik kan de foto niet zien.. maar ik zag zelf ook niet veel bij de eerste echo..en klein vlekje zeg maar..het is dat ze zei kijk..dat is het hartje.. ik bleek toen rond de 5 weekjes zwanger te zijn..Succes met je zwangerschap!

Goedenavond!Wat toevallig cynthia wij zijn er ook op 24 dec achter gekomen dat ik zwanger ben. Op 14 januari heb ik mijn eerste echo.Ik ben ook heel blij als het de 14e is. Ik maak me toch wel een beetje zorgen, buiten het feit dat ik extreem gevoelige borsten heb en in de loop van de dag van buik echt wel  wat opgeblazen is voel ik me totaal niet zwanger en ik merk  verder helemaal niks niet misselijk niks..Hoe ervaar jij dit?

Dankjewel Dyronne !Het ging zo snel dat ik niet echt uitleg over de echo kreeg en daar word je zo onzeker van !Volgende week wat meer duidelijkheid :)   

Hallo Tessa ! Gefeliciteerd ! O zo fijn om dit even te lezen.. Ik heb precies hetzelfde. Mijn borsten zijn gevoelig en heb last van rommelende darmen , dat is t !Natuurlijk het is nog erg vroeg en geen misselijkheid klachten etc is natuurlijk heel fijn maar bijna geen klachten.. je zal het haast vergeten. Vanavond bezoek gehad van iemand van moeders voor moeders. Die gaf me wat gerust stelling , ze zei je hebt zeker nergens last van behalve van gevoelige borsten . Dit was even fijn om een bevestiging te krijgen ofzo haha beetje apart maar geeft me weer wat rust erom !    

@Cynthia als 24 dec je nod was zou je op 1 jan ong 5 weken zijn wat de echo ook mooi laat zien en heb je heel veel geluk dat je al een mooi kloppend hartje hebt gezien, want deze zijn eerder te zien rond de 6/7 weken, dus ik zou me geen zorgen maken en rustig je eerste afspraak bij de vk afwachten. Succes!

Ooh wat onzettend fijn om te horen dat jij dit ook ervaart!!Ik maak me er echt zorgen om haha stom he. Stukje ongeloof denk ik ook nogWanneer was jouw laatste menstruatie?De mijne 22 november dus ik denk dat ik nu 6 weken en 5 dagen ben

Terug
Bovenaan