Vraagje over echo

Dankjewel voor je reactie. Ik heb een stukje niet getypt zie ik maar 24 december stond op de clearblue test 2-3 weken. Hiervoor geen test gedaan om dat ik er niet ´ meer´ mee bezig was en ook echt geen klachten had. Dat ik niet menstrueerde viel me niet meteen op .. ben al vanaf het begin erg onregelmatig ongesteld.. 

Jaa preciea. Bij mij stond er 3-4 weken op.Ik ben in augustus met de pil gestopt dus dit was pas ronde 4.Zullen we elkaar op de hoogte houden dat lijkt me wel erg leuk?

Ik typ het net toevallig hierboven.. Partner en ik waren lange tijd aan het proberen om zwanger te worden .. al vaal een teleurstelling gehad. Ik kon er even niet meer tegen en was juist 3 maanden even hier niet mee bezig !Niet bezig met menstruatie gewoon even niks ! En omdat ik al onregelmatig ongesteld werd was het ook ontzettend lastig .. Ik kan dus niet eens een datum benoemen wanneer ik ongesteld had moeten worden.. Zo stom eigenlijk  En die zorgen ja ik ken het ! Vriendin was vanaf het moment dat ze het wist al erg misselijk en had veel klachten etc. Natuurlijk je moet niet vergelijken maar het maakte me echt een beetje dol haha 

Ja lijkt mij ook leuk !  Altijd fijn om er over te praten die hetzelfde doormaakt !Kan je ook prive berichten sturen naar elkaar ? Ben nog nieuw hier dus moet ff uitvogelen ! 

Jaa precies om mij heen ook veel kwaaltjes etc en ik heb maar nergens last van haha!Nee volgens mij geen priveberichten mogelijk. Maar als je het fijn vind om via mail/fb of whatsapp te praten hoor ik het wel!

Dankje !  En ja privé contact lijkt me erg leuk!Probleem is als ik nu mn fb of email openbaar zet .. niet iedereen weet het nog en heb meerdere vriendinnen hier op zitten haha stom gedoe 

Terug
Bovenaan