vraagje over gewicht

A

Anoniem

Guest
net ingelogt en nu al een vraagje

hoi meiden ik heb een vraagje aan jullie mijn zoon keano is vandaag 4 maanden en heeft 5 weken stil gestaan met zijn groei hij at erg weinig en heeft 4 dagen in het zh gelegen daar konden ze geen oorzaak vinden en hebben we koemelkvrije voeding geprobeerd dit bleek niet te helpen en we hebben toen op aanraden van het cb rijste bloem met vanilie in zijn gewone friso voeding gedaan en raar maar waar dit drinkt hij wel en hij groeit als kool maar nu is mijn vraagje wat wegen jullie kindjes want ik heb het idee dat keano zo klein is hij is 62 cm en weegt 6.5 kilo of ligt het aan mijn.

groetjes en liefs angela

hoi mijn dochtertje is nu 16 weken ze weegt ook 6,5 kilo en is 62cm dus dat is niet zo erg en mijn dochtertje at wel goed behalve als ze last had van der darmpjes dan stopte ze even en ging later weer verder

groetjes sandan

hoi,

mijn zoontje(nu 9 weken) woog met 5 weken 5835gr en 58cm lang.. maar ik heb wel een echt reusje hoor

elk kindje groeit anders dus zolang je kindje goed eet is het toch prima lijkt mij?

Gr. Pascale

inderdaad ieder kndje groeit anders. en als je ook naar de greoicurver kijkt in het boekje van het CB zie je dat er ook een enorme bandbreedte is waarbinnen je kindje mag zitten.

renske is pas 7 weken en weegt nu 3600 gram. ook niet heel zwaar voor haar leeftijd, ze zit dan ook aan de onderstreep van de groeicurver maar ze groeit en is levendig dus het is goed. Het schijnt dat alle kindjes anders groeien en dat de grote later wat langzamer gaan en de kleintjes dan een inhaalslag maken.

Mijn zoontje woog bij de geboorte 3930 gramen was +/-50 cm.

Met 9 weken woog hij 5390 gram en was 61,2 cm.

Hij is nu bijna drie maanden maar ben nog niet bij het cb geweest.
Maar Rico heeft de eerste week ook problemen gehad met  voeding en
groeide slecht qua gewicht maar dat heeft hij later wel ingehaald.

liefs christa

Het zegt inderdaad weinig..

Je kunt het checken idd in het boekje van het CB dan zie je waar hij nu zit!
Binnen de Curve is er niks aan de hand lijkt mij..
Mijn dochter is nu 10 weken en ze weegt 4170 Gram en is 53 CM.. Zij drinkt heel erg goed verder maar is gewoon 3 weken te vroeg geboren! :)

Hi

mijn dochter is 13 weken en woog gister bij de kinderarts  5555 gram (hoe krijgt ze het voor elkaar) en is 58 cm lang. Maar ja ze was ook 5 weken te vroeg en woog toen 2540 gram. En trouwens is ben zelf ook een kleintje.  
groetjes,
lia

Maik woog bij geboorte 4180 en was 53cm. Nu is hij 5 weken en weegt 5120 en is 56 cm. Het zegt allemaal niets. Elk kind is anders. Als ze gewoon lekker groeien en tevreden zijn is er volgens mij niets om je zorgen over te maken!

Terug
Bovenaan