vraagje over gewicht

Iris is nu 9 wk+1dg en woog bij geboorte 3050 bij 52,5 cm. Bij laatste controle bij CB (dinsdag) was ze 8 wk+ 3 dg en woog 3825 en was 57 cm.

Ze is fijntjes en vrij tenger gebouwd en heeft vanaf het begin al nauwelijks "babyvet".

Het CB is heel tevreden over hoe ze groeit. Ze heeft vanaf geboorte tot 4 weken BV gehad, daarna FV en zit nu op 6 x 100cc per dag (snachts slaapt ze door). Daar heeft ze genoeg aan. Soms komt ze tussendoor nog voor een 30cc extraatje en dat geven we haar dan ook.

Iris krijgt Omneo, tegen krampjes.

Groetjes,

Esther

Hoi,

ons meisje is morgen 10 weken, ze woog bij haar geboorte 2880 en was 50 cm, vorige week zijn we bij het CB geweest, ze weegt nu 5400 gram en is 62 cm.
Ze krijgt borstvoeding op verzoek en groeit dus als kool.

Groetjes Gea

Hai Angela,
Wat vervelend voor jullie dat jullie wat hebben lopen tobben met de voeding en het groeien. Ik hoop voor jullie dat hij nu aan blijft komen.
Ik heb even zitten speuren in t boekje van mijn oudste, die woog met 4 maanden 6665 en was 64 cm lang. Hij was daarmee gemiddeld, en komt toch erg dicht in de buurt bij jullie zoontje. Roef is nu 8 weken en weegt 5180 en is 60 cm, lang en slank dus.

Zoals ook anderen schrijven zegt gewicht en lengte niet zoveel, alhoewel het natuurlijk wel de bedoeling is dat ze groeien. Gelukkig gaat dat nu ook goed, zo te lezen!
Hopelijk blijft dat ook zo,
Groetjes Annemarie

Terug
Bovenaan