Vraagje over het slapen in de kinderwagen.

Hee meiden.

iedereen gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje.
Ik ben 30-08-2006 bevallen van een prachtige dochter Joëlla.
Mijn vraag is Wie heeft of doet dit nog steeds.
Ik laat haar nu al een week bij ons op de kamer slapen in de kinderwagen.
Is dit erg, en kan dat kwaad??
Het geeft mij een veiliger gevoel.
Doet iemand dit nog meer, en tot hoe lang hebben jullie dat dan gedaan??

Ik hoop snel op reacties.
Kijk op www.joella-greogoria.kijkonzebaby.nl

Groetjes Mama van Joëlla.

ik moet je zeggen dat ik er geen ervaring mee heb slapen in de wagen.
bij mij ligt tie namelijk van af het moment dat tie thuis kwam gelijk in de wieg. en op ze eigen kamer.

sorry kan je er niet verder mee helpen. ik kreeg als advies van de kinderarts mee dat ik toch maar wel moest proberen hem zoveel mogelijk op z'n eigen kamer te laten als tie sliep. zo herkent tie sneller  ( zegt men ) zijn eigen kamer.

quote: DuShI23 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2006 23:46:13'));

Hee meiden.

iedereen gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje.
Ik ben 30-08-2006 bevallen van een prachtige dochter Joëlla.
Mijn vraag is Wie heeft of doet dit nog steeds.
Ik laat haar nu al een week bij ons op de kamer slapen in de kinderwagen.
Is dit erg, en kan dat kwaad??
Het geeft mij een veiliger gevoel.
Doet iemand dit nog meer, en tot hoe lang hebben jullie dat dan gedaan??

Ik hoop snel op reacties.
Kijk op www.joella-greogoria.kijkonzebaby.nl

Groetjes Mama van Joëlla.

Hoi hoi,

nou het is helemaal niet erg hoor!! juist lekker.
Wesley heeft 3 weken bij ons op de kamer geslapen in zijn kinderwagen bak..en ik vond het juist heel prettig, omdat hij heel veel spuugde, dus dat ik super snel bij hem was..als hij weer ging kokhalzen!
nu ben ik gisteren begonnen met johannesbroodpitmeel, en heeft hij daarna niet meer gespuugt, dus vanacht in zijn bak in zijn eigen bed gezet, en hij heeft daar geslapen!
hij sliep wel overdag al in zijn eigen bed, dus hij kon al wennen..
want dat is wel belangrijk!

Succes en je moet doen wat je zelf wilt hoor!!

Liefs san

Hoi,

Jamie slaapt vanaf het begin bij ons op de kamer, maar dan wel in een
wiegje. Ik had van de kraamhulp wel begrepen dat het geen kwaad kan om
hem in de reiswieg te laten slapen.

Overdag slaapt Jamie wel grotendeels in het ledikantje in zijn eigen kamertje. Soms laat ik hem ook wel in de box slapen.

Groetjes Natasja

Hallo,

Die van ons (30-07-2006) heeft ook een week of twee bij ons op de kamer in de kinderwagenbak geslapen. Vervolgens hebben we hem met bak en al in zijn ledikant op zijn eigen kamer laten slapen, om te wennen aan de kamer. Ik  kon snachts niet slapen van alle geluiden die hij maakte (overigens hoor ik die nog steeds door de muren heen haha).  En nu slaapt hij al anderhalve week ofzo in zijn eigen ledikantje.
Maar als ie ergens mee naar toe gaat slaapt ie nog steeds gewoon in de kinderwagen. Gaat prima.

Gewoon lekker doen dus.

quote: mama3007 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2006 10:39:03'));

Hallo,

Die van ons (30-07-2006) heeft ook een week of twee bij ons op de kamer in de kinderwagenbak geslapen. Vervolgens hebben we hem met bak en al in zijn ledikant op zijn eigen kamer laten slapen, om te wennen aan de kamer. Ik  kon snachts niet slapen van alle geluiden die hij maakte (overigens hoor ik die nog steeds door de muren heen haha).  En nu slaapt hij al anderhalve week ofzo in zijn eigen ledikantje.
Maar als ie ergens mee naar toe gaat slaapt ie nog steeds gewoon in de kinderwagen. Gaat prima.

Gewoon lekker doen dus.

Haha,

maakt jullie kleintje ook zo`n leuk zaag geluid??!!! haha wesley kan er ook wat van..en het word steeds erger, dus ben wel blij dat hij nu op zijn eigen kamertje ligt..maar je hoort hem snachts nog steeds!!

liefs san

Ja hij maakt onwijs veel herrie. Soms lijkt het wel een speenvarkentje....een beetje geknor of zo haha. En hij huilt/mekkert ook wel een beetje in zijn slaap. Dan ga ik kijken en dan ligt meneer gewoon te pitten. Maar moeders is wakker.

Ja ik kan sinds hij geboren is niet meer diep slapen. Ik hoor alles! En vooral elk geluidje van hem. Leuk hoor dat moederinstinct ; -)

Terug
Bovenaan