Vraagje over het slapen in de kinderwagen.

Ja ik hoor ook alle geluiden die Jamie maakt. En hij is snotverkouden
dus elke ademhaling hoor ik. Meneer ligt heerlijk te slapen en moeders
is wakker. Maar ik vind het wel heerlijk om hem snachts bij ons op de
kamer te hebben. En dat hou ik zo lang mogelijk vol.

Groetjes Natasja

hoi hoi,

wij hebben onze kleine ventje de eerste week met de ledikant op onze kamer gehad. Ook omdat we alle geluidjes van ons kleine mannetje wilde leren kennen en ook omdat we in het begin angst hadden voor allerlei dingen die kunnen gebeuren. Hij slaapt nu op zijn eigen kamertje maar overdag slaapt hij vaak in de maxicosi, dat vindt hij heerlijk!!!!
Als ik met hem heb gewandelt dan is hij niet wakker te krijgen en laat ik m heerlijk liggen erin.
Ik denk dat het geen kwaad kan als je ukkie in de kinderwagen ligt. Misschien kan je voor alle zekerheid het vragen aan je v.k. wat hun mening erover is.

liefs
di silva

Hoi,

Merel slaapt vanaf dag 1 in haar eigen bedje.
Tuurlijk waren de eerste dagen in de wenningfase en bij ieder kikje gingen we kijken en legde haar tussen ons in in de voedingskussen, zodat we niet op haar konden draaien in onze slaap.
Maar als ze sliep lieten we dat zo, en na die eerste week is ze gaan wennen (en wij ook hihihi) en slaapt ze iedere avond in haar eigen bedje dus.

Is wel zo, als ik overdag heb gewandeld en ze slaapt in haar wagentje dan laat ik haar lekker liggen hoor.

Maar in de maxi-cosi? dat mag toch niet?

groetjes Elise.

Hoi,

Tuurlijk waren de eerste dagen in de wenningfase en bij ieder kikje gingen we kijken en legde haar tussen ons in in de voedingskussen, zodat we niet op haar konden draaien in onze slaap.
Maar als ze sliep lieten we dat zo, en na die eerste week is ze gaan wennen (en wij ook hihihi) en slaapt ze iedere avond in haar eigen bedje dus.

Is wel zo, als ik overdag heb gewandeld en ze slaapt in haar wagentje dan laat ik haar lekker liggen hoor.

groetjes Elise.

Hoi,

groetjes Elise.

Hoi
Patrick(30-7-2006) slaapt heel veel in de bak van de kinderwagen. Doordat ik een veel te laag ijzergehalte heb mag ik bijna geen trappen lopen. Ik slaap wel boven maar verder ben ik beneden. patrick dus ook en dan slaapt hij in de bak van de wagen. Vandaag op het consultatiebureau geweest en gevraagd en die vertelde me dat het geen kwaad kon.
Hij slaapt ook bij ons op de kamer in de bak omdat ik hem anders niet hoor 's nachts. Hij huilt heel zacht en dat horen we niet. De babyfoon stoort (nog een aantal dezelfde in de buurt) dus altijd de vraag welke baby je hoort.(hebben al eens een vreemde hond in huis gehad, je had onze honden moeten zien kijken ik heb toen erg gelachen ze dachten dat er een hond in huis was)
Voorlopig slaapt hij bij ons op de kamer en als ik straks beter ben gaan we gewoon langzaam aan wennen.
groetjes sacha

Terug
Bovenaan