vraagje over inwendig onderzoek

Ik ben van de week bij 37+4 al gestript, tenminste een poging daartoe. Dus het kán wel! Alleen omdat het idd allemaal niet rijp was deed het veel pijn. Ze willen bij mij wel zo vroeg strippen omdat de kleine man veel te groot wordt en het de bedoeling is dat ie vlug komt. Dus als het maandag nog niks wordt gaan we voor een ks, het liefst nog diezelfde week!
En wat kelly zegt, je moeder gaat niet zo gauw schrikken en gaat mee om jou te steunen. Dus zou me over haar niet al te druk maken, ze is er voor jou.......
Sterkte nog even, maar wie weet komt je kleine nog het weekend, hou vol!!

Liefz Esz

Strippen is idd niet al te tof maar als het aanslaat het resultaat wel haha!
Idd probeer te ontspannen (makkelijk gezegd hoorr als je daar zo ligt!)
Wil wel ff zeggen dat ook al heeft je moeder je zo vaak naakt gezien, als jij je niet prettig erbij voelt dat ze erbij is moet je dat NIET doen.
Ik vind het bijv echt niet tof met mijn moeder erbij......voel me dan niet op mijn gemak!
Dus als je er iemand bij wil hebben kies/neem iemand waar je je prettig bij voelt.....anders heeft dat strippen wrs ook geen nut snap je wat ik bedoel!
Sucses ik ben ook maandag uitgerekend dus we gaan duimen.
Morgen (zaterdag) is het volle maan! Dus wie weet.
Sucses!

liefs louise

@ secretmom
We zullen zien.. Laat maar komen hihi..
Ben benieuwd wie er eerder is jij of ik...

Ik moet wel zeggen nu ik over de 39 weken ben doe ik wel veel meer maakt me ook niet echt uit of te veel wandelen, traplopen of bukken de weeën opwekken heb jij daar ook last van

Terug
Bovenaan